Beantwoord

Storende gebruikersnaam en wachtwoord melding Outlook 2016

• 8 februari 2019
  • 36 Reacties
  • 1642x Bekeken

Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Mocht het nogsteeds niet werken, zou je dan de build van outlook met ons willen delen.

MVG

Hoop dat hij er iets mee kan die versie.
@Be rt ,
Uhm raar, ik zal mijn test @ziggo account toevoegen binnen outlook (16.0.11231.20164) om te kijken of ik dit ook krijg op termijn.

Betreft dit probleem alleen het Ziggo account of hebben non ziggo account hier ook last van?

MVG
Reputatie 7
Badge +35
@Jonathan-458
Nee, alleen het Ziggo account, ik heb ook andere IMAP accounts, Gmail en Live.
Ik heb account op de standaard wijze in Outlook geplaatst, alleen met het email adres en wachtwoord.

14 dagen niet gezien tot gister.
@Be rt,
Zit er verbetering in als je voor het Ziggo account;
  • "reset mail settings" kiest via outlook account settings?
  • Of "Repair", Advanced of manual via outlook account settings?
MVG
Reputatie 7
Badge +35
@Jonathan-458 Ik heb Herstellen zojuist aangeklikt in Account instellingen.
We wachten weer af.☺
Reputatie 7
Badge +35
Ik had hem eerder ook al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt en gister Herstellen.
Vandaag stond Outlook een uur open, dus na een uur pas.
@Jonathan-458

@Be rt
Uhm, zou je Outlook logging aan kunnen zetten;
File->Options->Advanced-> "Enable troubleshooting logging"

Vervolgens zou je onder "c:\Users\username\AppData\Local\Temp\Outlook Logging" de logs moeten kunnen inzien en zien waarom hij op een gegeven moment naar username/password vraagt.
Reputatie 7
Badge +35
@Jonathan-458 TOP, dank je wel, die was buiten mijn beeld geraakt, niet meer gebruikt de laatse jaren.
Staat nu aan, ben benieuwd wat er komt te staan, zal het hier plaatsen.
Wauw mensen, wat zijn jullie allemaal technisch; in ieder geval technisch-inhoudelijk goed. Ik had al even niet meer van me laten horen, én ook geen problemen [lees: meldingen] meer gehad, MAAR zoals "Bert" kreeg ik enkele dagen terug opeens weer een paar keer de betreffende melding. Ik leg me er maar bij neer. Ik hoop wel dat Office en/of Outlook iets doet met de goede opmerkingen en tips die meerderen van jullie geven! Hulde! Groeten,...….
@maandagmorgen,
Ik kan momenteel nog niet zeggen of dit wederom een Office probleem is omdat @Be rt aangeeft dit niet te ervaren met zijn andere accounts.

Ik zelf heb in het geheel geen last gehad van het euvel, maar gebruikte ook nooit Ziggo mail, dus wacht nu geduldig af of ik het ook krijg icm Ziggo mail.
Reputatie 7
Badge +35
@Jonathan-458 Nog een paar dagen het probleem gezien, net de Outlook Logging weggegooid, omdat er een hoop stonden.
Ik dacht de volgende keer minder files en kleiner en makkelijk uit te lezen, is het in 14 dagen niet meer voorgekomen.☺

Reageer