Nadat mijn emailaccount geblokkeerd is geweest door ziggo ivm spam-hack werkt mijn outlook 2013 niet meer goed. Ik krijg nu steeds popups met foutmeldingen, waardoor ik geen email meer kan verzenden. Webmail werkt wel goed, helpdesk ziggo helpt maar matig en verwijst me na hele chats plots door naar deze community. De foutmeldingen die ik krijg zijn als zichtbaar in de 2 bijlages. Daarnaast krijg ik elke keer als ik op verzenden/ontvangen klik de popups met daarbij vermeld dat ik de wachtwoorden (ww) voor de server moet invullen voor zowel imap.ziggo.nl als smtp.ziggo.nl. De ww probeer ik in te vullen/aan te passen via bijvoorbeeld het ziggoplein-emailmanagement maar niets helpt. Iemand ervaring met deze foutmeldingen gehad of weet de oplossing? Heel graag informatie. Ik ben niet bekend met alle vakjargon, maar zal proberen de aangedragen oplossing(en) uit te voeren als outlook-’leek’. Bedankt vast!
Best beantwoord door Be rt
Je mag gewoon verder in je eigen topic met mail problemen.
Als niet alles synchroniseert staat waarschijnlijk niet alles op IMAP, maar een deel op POP.
Ik gebruik POP juist op één laptop/PC om alles zelf opgeslagen te hebben en heb daar een kopie op de serveer achter laten aanstaan, zodat alles leesbaar blijft voor de IMAP apparaten.
Maar dit is een eigen keuze en je moet het gebruiken zoals je het makkelijkst lijkt.
Als je IMAP gebruikt heb je geen .pst bestand, maar een .ost bestand en die zijn lastiger open te krijgen dan .pst bestanden en je gooit iets per ongeluk weg met IMAP, dan is het ook overal weg.