bhoude

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Standaard lettertype, -grootte en -kleur?

is het mogelijk om in Ziggo mail standaard een lettertype, -grootte en -kleur in te stellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bhoude
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reacties en meedenken; de conclusie is dat het (thans nog) niet mogelijk is.
Dat betekent dat het Ziggo team aan zet is.
Volgens mij is het een kleine moeite c.q. aanpassing om dit mogelijk te maken.
Hgr Ben Houdé

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Nee, dat is niet mogelijk. U zult daarvoor een extern mailprogramma voor moeten gebruiken.
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
bhoude wrote:
is het mogelijk om in Ziggo mail standaard een lettertype, -grootte en -kleur in te stellen?


bhoude

Het is wel mogelijk om in Ziggo-mail tekstgrootte en kleur in te stellen. Voorwaarde is wel dat voor de opmaak (hier te vinden onder “Tekstformaat) is ingesteld op HTML.

Zie afbeelding.



Groet,
DennyW
Verwijderd account
Niet van toepassing
DennyW wrote:
bhoude wrote:
is het mogelijk om in Ziggo mail standaard een lettertype, -grootte en -kleur in te stellen?


bhoude

Het is wel mogelijk om in Ziggo-mail tekstgrootte en kleur in te stellen. Voorwaarde is wel dat voor de opmaak (hier te vinden onder “Tekstformaat) is ingesteld op HTML.

Zie afbeelding.



Groet,
DennyW

Je hebt gelijk, maar dat werkt alleen voor de betreffende sessie.
Als je een volgende keer inlogt en een e-mail wil schrijven staat de opmaak weer in de standaard instellingen.
TS bedoelt of je (voorbeeld) lettertype Courier grootte 12 punts letterkleur oranje vast kan zetten, ook voor toekomstig gebruik, dat kan dus (nog) niet.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
DennyW
Uiteraard ken ik de mogelijkheid om zoals N.N. aangeeft per email de opmaak aan te passen. Maar een manier om deze als standaard in te voeren heb ik nog niet kunnen ontdekken. Vandaar mijn antwoord "nee". Misschien een beetje kort door de bocht...
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
In webmail instellingen:



Nieuw bericht opent direct in HTML:

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Be rt
En daarna houdt het op. Het gewenste lettertype, -grootte en -kleur kan niet permanent ingesteld worden. Is dat al niet eens eerder als wens aangekaart?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
En daarna houdt het op, ik ging uit van standaard HTML in nieuw, maar nog niet verder geprobeerd.:confounded:
bhoude
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reacties en meedenken; de conclusie is dat het (thans nog) niet mogelijk is.
Dat betekent dat het Ziggo team aan zet is.
Volgens mij is het een kleine moeite c.q. aanpassing om dit mogelijk te maken.
Hgr Ben Houdé

Uitgelicht topic