Beantwoord

Scannen vanaf Ecosys M6030cdn naar outlook ( via laptop) wil niet lukken.

  • 26 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Het scannen vanaf printer naar mijn mailbox (laptop) wil maar niet lukken. Het mailen verder gaat prima, geen storingen. Ik kan wel via mijn printer/scanner mailen naar mijn werkmail. De volgende melding krijg ik steeds weer:

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  p.vanderlinde3@upcmail.nl

    host mx.tb.mail.iss.as9143.net [212.54.42.8]

    SMTP error from remote mail server after end of data:

    554 5.2.0 MXIN603 DMARC validation failed. ;id=OGohiROybT0lAOGohiSVMr;sid=OGohiROybT0lA;mta=mx12.tb;d=20191026;t=094900[CET];ipsrc=62.179.121.156;

 

Wie kan mij helpen?

icon

Best beantwoord door Lindepeter 29 oktober 2019, 19:04

Ik heb contact opgenomen met de leverancier van bovenvermelde printer. Zij hebben uit eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord  aangepast in de printer. Ik kan dit zelf niet aanpassen, omdat de printer eigendom is van de leverancier. In een eerder stadium had ik al contact met hen opgenomen, maar volgens hen kon  dit niet aan de printer/scanner liggen. Met bovenvermelde informatie zijn ze alsnog aan de slag gegaan en is het opgelost. Bedankt voor de  hulp.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Hallo @Lindepeter ,

 

welke smtp-server gebruik je in je printer?

 

Groet, Gusto

Uitgaande serverinstellingen

  • server: smtp.ziggo.nl
  • serverpoort: 587
  • type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
  • verificatie vereist: ja
  • gebruikersnaam: volledig e-mailadres
  • wachtwoord: je e-mailwachtwoord

De uitgaande serverinstellingen heb ik goed staan. Type versleuteling: STARTTLS.

Twee maanden geleden was er niets aan de hand en nu heb ik die storing al 2 maand en de oplossing is er nog niet.

De smtp-server in mijn printer zal ik a..s. maandag navragen bij mijn leverancier, omdat ik dit niet weet hoe ik dit kan inzien. Bedankt voor de moeite en ik reageer volgende week.

Ik heb contact opgenomen met de leverancier van bovenvermelde printer. Zij hebben uit eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord  aangepast in de printer. Ik kan dit zelf niet aanpassen, omdat de printer eigendom is van de leverancier. In een eerder stadium had ik al contact met hen opgenomen, maar volgens hen kon  dit niet aan de printer/scanner liggen. Met bovenvermelde informatie zijn ze alsnog aan de slag gegaan en is het opgelost. Bedankt voor de  hulp.