Beantwoord

Samsung tablet verzend geen mails

  • 26 juli 2019
  • 10 Reacties
  • 135x Bekeken

Badge
  • Gedreven Ontdekker
  • 8 reacties
mijn tab s heeft een email account maar bij instellingen zijn de inkomende en uitgaande servers niet zichtbaar.
kan wel mail ontvangen maar verzonden mail staat wel in de box verzonden, maar komen niet aan bij de geadresserde.
tot een maand geleden werkte dat nog wel.
icon

Best beantwoord door wilri 30 juli 2019, 16:37

Ik heb het inmiddels opgelost door de account te verwijderen en opnieuw toe te voegen
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Welke instellingen gebruik je voor de mail?

Welk mail protocol gebruik je?
POP of IMAP

Welk mailprogramma gebruik je?
Badge
ik kan dus niks instellen. heb wel op een ander tablet hetzelfde account wat gewoon werkt.
daar inkomend imap, uitgaand smtp
Reputatie 7
Badge +35
Welk mailprogramma gebruik je op de tab s?
Badge
ik denk een office account
Badge
maar een @casema.nl adres
Reputatie 7
Badge +35
@wilri Ik begrijp office account niet.

Bedoel je dat je de mail doet via Microsoft 365 Outlook online?

Of via Outlook voor Android?
Badge
inderdaad
Badge
office 365
Reputatie 7
Badge +35
Even voor de zekerheid hoe je office 365 gebruikt.

Je logt in via een browser en komt dan in Outlook online?

Ik zie daar geen mogelijkheid meer om een account toe te voegen en als ik het goed begrijp heeft Microsoft deze functie vorig jaar verwijderd: https://support.office.com/nl-nl/article/e-mailaccounts-koppelen-in-de-webversie-van-outlook-office-365-d7012ff0-924f-4f78-8aca-c3912d886c4d

Je kunt wel Outlook voor Android gebruiken en daar ook een eigen account toevoegen.
Badge
Ik heb het inmiddels opgelost door de account te verwijderen en opnieuw toe te voegen