1
Vraag
2
Reacties
Rianne73

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samenwonen en mailaccounts samenvoegen

Goedemiddag,

Mijn vriend komt bij mij wonen en heeft momenteel een @home.nl maildres via zijn abonnement van Ziggo in zijn woonplaats.
Ik heb een Ziggo abonnement in mijn woonplaats. Hij wil graag zijn @home mailadres behouden.
Een maand of 2 geleden heeft hij gebeld met de helpdesk met de vraag of dit mogelijk is en toen werd aangegeven dat dit kon, maar dat ze mijn gegevens hiervoor nodig hadden. Ik was op dat moment niet thuis, dus dit zouden we wel doen op het moment dat hij hier daadwerkelijk zou komen wonen. Die dag is nu aangebroken en we hebben vandaag 2 dames van de helpdesk gesproken en die gaven nu aan dat het toch niet mogelijk zou zijn.
In onderstaand topic blijkt dat het wel mogelijk is:
https://community.ziggo.nl/community-archief-226/meenemen-emailadres-26029
Kan een van de moderators hier contact met ons opnemen om dit te regelen?

Alvast hartelijke dank!
Rianne en Engelbertus
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rianne73 . Welkom hier en gefeliciteerd met jullie samenwonen!

Een e-mailadres overzetten is inderdaad iets wat niet standaard gedaan wordt. Maar het is wel mogelijk :-). Stuur me maar even een privebericht met de beide postcode/huisnummers en het e-mailadres dat overgezet moet worden. Dan ga ik voor jullie aan de slag!

Bekijk in context

Uitgelicht
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Reacties
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemiddag @Natasjose, welkom hier op de Community allereerst! Helaas, maar waar, die mogelijkheid is er in het geval van samenwonen inmiddels niet meer 😞 Ik ben dus bang dat het niet mogelijk is om jouw mailadres te ontkoppelen van je inmiddels inactieve Ziggo account en te koppelen aan het Ziggo account van je vriend. Sorry!

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Rianne73
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik zal even een moderator vragen of ze je kunnen helpen.
Heb nog even geduld en dan komt het vast en zeker wel goed 🙂
Enne, veel plezier met samenwonen :wink:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rianne73 . Welkom hier en gefeliciteerd met jullie samenwonen!

Een e-mailadres overzetten is inderdaad iets wat niet standaard gedaan wordt. Maar het is wel mogelijk :-). Stuur me maar even een privebericht met de beide postcode/huisnummers en het e-mailadres dat overgezet moet worden. Dan ga ik voor jullie aan de slag!
Rianne73
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor de felicitaties en de reactie EnergieBoy!

Ik heb inmiddels contact met Lycke Ziggo, dus het gaat vast goed komen!
Natasjose

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Lycke ,

 

kan het nog steeds om 2 mailaccounts samen te voegen bij samenwonen? In 2017 is mijn vriend bij ons komen wonen. Wij hebben zijn ziggo account gehouden en mijn eigen ziggo account opgezegd. Toen was er iemand binnen ziggo die mijn mailadres heeft behouden. Nu hadden wij onlangs contact met ziggo en wordt er gezegd dat mijn mailadres nog een half jaar geldig is omdat deze niet aan zijn account is gekoppeld. Kan mijn mailadres alsnog aan zijn account gekoppeld worden?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemiddag @Natasjose, welkom hier op de Community allereerst! Helaas, maar waar, die mogelijkheid is er in het geval van samenwonen inmiddels niet meer 😞 Ik ben dus bang dat het niet mogelijk is om jouw mailadres te ontkoppelen van je inmiddels inactieve Ziggo account en te koppelen aan het Ziggo account van je vriend. Sorry!

Natasjose

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is dan geen goede service van ziggo moet ik zeggen. Beiden jarenlang klant geweest en ga je wel bij ziggo verder, mag je je mailadres niet meenemen. 🤔

in ieder geval bedankt voor je snelle reactie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic