Village

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

reply op mijn email

Kan iemand mij uitleggen wat van het onderstaande de oorzaak is en hoe het te voorkomen?
 

iemand een mail gezonden en die ziet dit als afzender: 

Van: =?utf-8?Q? Laurens_van_dorp <=?utf-8?Q? Laurens_van_dorp> 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Village
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Village wrote:

Ja, de ontvanger kan op andere mails gewoon een reply geven, alleen bij kwam het teru en zag hij de vreemde tekst bij afzender. Zelf zie ik niets bijzonders bij verzonden mails.

 

Volgens mij mis ik wat informatie nu. Kan je het hele verhaal wellicht wat uitgebreider uitleggen? Je zegt nu “ontvanger kan op andere mails een reply geven”. Dat is dus op jouw mails niet het geval? 

 

klopt, je hebt het bij het juiste eind. De ontvanger krijgt dus alleen op een reply van mijn mail aan de ontvanger het vreemde antwoord retour. Op mails van anderen (derden dus) heeft hij dit probleem niet. Ik verstuur overigens met enige regelmaat mails en hoor daar noot wat over.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Village . Welkom hier!

Ik weet niet zeker hoe ik dit moet zien. Ziet de persoon die dit ziet bij andere mails wel  de afzender “gewoon”? En hoe zie jij jezelf als afzender als je jezelf een mail stuurt? 

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes

En vanuit welk programma is die mail verzonden?

Village
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, de ontvanger kan op andere mails gewoon een reply geven, alleen bij kwam het teru en zag hij de vreemde tekst bij afzender. Zelf zie ik niets bijzonders bij verzonden mails.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Village wrote:

Ja, de ontvanger kan op andere mails gewoon een reply geven, alleen bij kwam het teru en zag hij de vreemde tekst bij afzender. Zelf zie ik niets bijzonders bij verzonden mails.

 

Volgens mij mis ik wat informatie nu. Kan je het hele verhaal wellicht wat uitgebreider uitleggen? Je zegt nu “ontvanger kan op andere mails een reply geven”. Dat is dus op jouw mails niet het geval? 

 

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes

Van UTF-8 weten we wel wat het is. Gebruik je Outlook? Dan heb je misschien aangezet dat je je mail in UTF-8 wilt versturen?

zet het eens naar Western European.

Village
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Village wrote:

Ja, de ontvanger kan op andere mails gewoon een reply geven, alleen bij kwam het teru en zag hij de vreemde tekst bij afzender. Zelf zie ik niets bijzonders bij verzonden mails.

 

Volgens mij mis ik wat informatie nu. Kan je het hele verhaal wellicht wat uitgebreider uitleggen? Je zegt nu “ontvanger kan op andere mails een reply geven”. Dat is dus op jouw mails niet het geval? 

 

klopt, je hebt het bij het juiste eind. De ontvanger krijgt dus alleen op een reply van mijn mail aan de ontvanger het vreemde antwoord retour. Op mails van anderen (derden dus) heeft hij dit probleem niet. Ik verstuur overigens met enige regelmaat mails en hoor daar noot wat over.

Village
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ben  er al uit

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes

De vraag is meer of jij er al uit bent

Uitgelicht topic