rongeharry

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

quicknet.nl e-mailwachtwoord veranderen

vele topics al gelezen maar nog geen beduidend antwoord gelezen.

Het is toch niet zo makkelijk. Mijnww van email moet veranderd worden echter staat er bijmijn Ziggo ….produkten…. NIET het kopje met mijn email adres. Ik kan wel een nieuwe aanmaken maar dat is niet de bedoeling toch?? ik gebruik dit adres al tig jaren en wil deze behouden maar ik kan geen email meer ontvangen en versturen na een melding van Ziggo dat ik mijn ww moet veranderen !!!!….. al 2 x kontakt gehad met telef. nummer 1200.
deze hebben het over een storing.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rongeharry
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Aan alle volgers / antwoorders / digi experts en nerds .

Vandaag kwam de oplossing per telefoon van Ziggo Ruud .
Het bleek dat mijn account nog op een adres van 8 jaar geleden stond . Op dat adres kon ik het wel veranderen …..enfin ….Ruud had kontakt gezocht met bewoonster en mijn account overgezet naar mijn huidig adres en hoppekee...in mijn produkten stond mijn quicknet adres en ik kon mijn wachtwoord veranderen . Ik kan weer mail ontvangen .

ik laat de vraag maar achterwege waarom ik plots mijn ww moest veranderen...

Super blij met de oplossing . fijne week aan allen:slight_smile:

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
rongeharry Welkom op de community.

Je had eigenlijk toen je de klantenservice aan de telefoon had, kunnen vragen of ze dit konden resetten, dit is iets wat ze wel kunnen doen. Misschien bied dit topic Ziggo Mail gebruik je zo uitkomst en staat de hulp er in.

Mocht je er helemaal niet uitkomen, er komt vanzelf een moderator langs in dit topic die je kan helpen een reset te geven. Wegens weekend zijn er minimale moderators aanwezig, ter afzienbare tijd komt er 1 langs en helpt je opweg.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Goedemorgen rongeharry,

Als je e-mail is geblokkeerd, is het zeer belangrijk dat de juiste stappen op de juiste volgorde worden uitgevoerd. Of dit scenario ook voor jou geldt, kan ik niet helemaal uit je bericht halen.

Heb je het topic over de e-mail blokkade al gevonden?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Pardon Sander Ziggo hoe kan TS het stappenplan volgen als zijn Email address niet voorkomt in Mijn Ziggo. Zie mijn speciale Call aan de Mods over het probleem hier.
Er is heel andere hulp nodig hier! Bij voorkeur snel, want te lang zonder fatsoenlijke Email support kan eigenlijk niet.
Gr Han
rongeharry
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Voor het account thuis mail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR [AUTH] Authentication failed.
Server: 'pop.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 995
Beveiligd(SSL): Ja


Sander Ziggo …. zie de mail van Hanh …...aub heel snel support .
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ai, Windows Live Mail kan ook problemen geven.
Dat is Out of Live vanaf 10-01-2017 en wordt niet meer geupdate.

Verschillende meldingen op diverse websites:

*Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Dit betekent dat het mailprogramma steeds onveiliger wordt. Overstappen is daarom verstandig.

*Windows Live Mail (WLM) wordt niet meer ondersteund, en is daarmee onveilig om nog mee te werken.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Be rt Even los van het inderdaad mogelijke Live mail probleem.
TS kan zijn email address niet vinden bij MIjn Ziggo.
Om het wachtwoord te kunnen wijzigen.
Dat is de fundamentele probleemstelling, die m.i eerst maar eens opgelost moet worden.
Verwijderd account
Niet van toepassing
De Klantenservice moet een ticket aanmaken voor een speciale ICT afdeling. Vermeld hierbij dat een emailaccount aan zowel een klantnummer als internet ID gekoppeld moet zijn,

Stel je zegt je abonnement op en komt weer terug (in mijn geval met @chello.nl), dan blijft het mailaccount onder mijn klantnummer staan, echter is deze niet zichtbaar in Mijn Ziggo omdat deze niet aan het nieuwe internet ID gekoppeld is.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
stophoest
Dit kan maar het beste worden afgehandelod door een Mod van de Community. Die hebben de expertise hiervoor. Dat loopt nu via PM, weet ik.
Kan jij niet weten.
De telefonische helpdesk, laat het te het vaak afweten in dit soort niet standaard gevallen. Dat kun je lezen in de vraag van TS. Je kunt geluk hebben, maar daar wil je natuurlijk niet van afhankelijk zijn.
Kortom: Terug verwijzen naar een support kanaal met te weinig kans op succes, heeft geen zin.
Han
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik zeg alleen wat er normaal gesproken gedaan moet worden 😉
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het was niet mijn bedoeling te bestrijden dat je gelijk hebt over wat er zou moeten gaan gebeuren. Probleem is een beetje: zal dit ook gaan gebeuren als je iemand te pakken krijgt? Als je belt of Chat, of .... Kan best. maar is wat onzeker.
Vind ik maar niks.
rongeharry
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Aan alle volgers / antwoorders / digi experts en nerds .

Vandaag kwam de oplossing per telefoon van Ziggo Ruud .
Het bleek dat mijn account nog op een adres van 8 jaar geleden stond . Op dat adres kon ik het wel veranderen …..enfin ….Ruud had kontakt gezocht met bewoonster en mijn account overgezet naar mijn huidig adres en hoppekee...in mijn produkten stond mijn quicknet adres en ik kon mijn wachtwoord veranderen . Ik kan weer mail ontvangen .

ik laat de vraag maar achterwege waarom ik plots mijn ww moest veranderen...

Super blij met de oplossing . fijne week aan allen:slight_smile:
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Rongeharry, fijn dat het is opgelost! Jij ook een hele fijne week. En je weet ons te vinden als er nog wat is! 🙂

Uitgelicht topic