Sinds 31 oktober ontving ik geen mails meer in mijn outlook op mijn laptop. Wel op iPhone en in de webmail. Nadat ik zelf niet verder kwam heb ik gebeld met klantenservice en vandaag webcare van Ziggo op Twitter om hulp gevraagd. Beiden hadden geen oplossing, dus (op advies van webcare medewerker) probeer ik het hier.
Ik heb mijn account verwijderd uit outlook, maar krijg hem nu helemaal niet meer geïnstalleerd. Hij blijft proberen het account toe te voegen, maar daar blijft het bij. Alle instellingen kloppen (gecheckt met medewerkers ziggo en collega ICT). Is er iemand die hetzelfde probleem heeft (of herkend) en mij kan helpen?
Precies! Maar hij wil het account niet meer toevoegen. Niet in outlook en ook niet in Apple-mail. En ik heb outlook geprobeerd op een Macbook en op een Windowslaptop.
Net geprobeerd account toe te voegen op mijn iPad en dat gaat wel. Ik begrijp het echt niet.
Op mijn mobiel en tablet lukt het wel. Op mijn laptop heb ik alleen wifi. Ook als ik mijn 4g van mijn mobiel als hotspot deel lukt het ook niet.
@Ronihd "Misschien HEEL stomme vraag , heeft de laptop wel internet verbinding ?"
Ja, die heeft verbinding. Ik beantwoord deze reacties op mijn laptop.
Heb je al een account? Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.