FXC

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Probleem in Windows Live Mail

Mijn vrouw heeft op haar laptop een map verwijderd in Live Mail. In mijn Ziggo Mail is de map wel weg, maar niet op mijn laptop. Bij het opstarten van de mail krijg ik elke keer de volgende melding:
Voor het account Ziggo mail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Tuincommissie is niet voltooid. Kan Tuincommissie niet op de IMAP-server selecteren. Vernieuw de mappenlijst en probeer het opnieuw.

Reactie van server: Mailbox doesn't exist: INBOX/Tuincommissie (0.003 + 0.000 + 0.002 secs).
Server: 'imap.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCCD2
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja

Hoe los ik dit op?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FXC
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bert,
Ik ben nog even aan het experimenteren geslagen. Bovenin de werkbalk staan onder het account de IMAP-mappen. Ik heb die aangeklikt en na selectie het vakje Beginwaarden aangeklikt. Resultaat: de map Tuincommissie is verdwenen en alles lijkt normaal te werken. Heb ik het goed gedaan?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Klik in Outlook op de In map van het account, daarna met de rechter muisknop, dan IMAP mappen met linker muisknop, klik links op Geabonneerd en hierna op Query en je ziet de mappen, klik links op de map die weg is en klik op Afmelden.
FXC
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bert,
Hartelijk dank voor je reactie. Maar helaas begrijp ik het niet (ben geen supergebruiker). Ik heb geen Outlook, maar Live Mail. Maakt dat wat uit?
En waar vind ik dan de In map van het account? Als ik die heb gevonden, lukt het me waarschijnlijk wel. Ik hoop dus dat ik nog wat van je hoor.
FXC
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bert,
Ik ben nog even aan het experimenteren geslagen. Bovenin de werkbalk staan onder het account de IMAP-mappen. Ik heb die aangeklikt en na selectie het vakje Beginwaarden aangeklikt. Resultaat: de map Tuincommissie is verdwenen en alles lijkt normaal te werken. Heb ik het goed gedaan?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Oeps, verkeerd gelezen:

Goed dat je een oplossing hebt gevonden, hier kunnen anderen ook weer verder mee.
adamguy

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had het probleem vandaag met een map onder Postvak IN. Ziggo kon me niet helpen en op internet geen oplossing gevonden, maar met rechter muisknop geklikt op Chello (naam) en vervolgens met linker muiskonp op Mappen weergeven of verbergen. In het geopende venster geklikt op beginwaarden en het probleem was opgelost.
Groeten Ruud

Uitgelicht topic