Beantwoord

POP e-mail sinds gisteren IMAP geworden ?

• 11 augustus 2017
  • 35 Reacties
  • 5383x Bekeken

Toon eerste bericht

35 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Op dit moment is er een storing die in onderzoek is, naar de oplossing wordt gezocht.
Reputatie 2
Badge
Er lijkt iets vreemds aan de hand (misschien kan @Jesse Ziggo daar iets over vertellen)

ik kan nl ook niet meer mijn wachtwoord van de email resetten.
Krijg na lang wachten eerst : "Oeps er is iets misgegaan" en als ik vervolgens opnieuw mijn mijnziggo gegevens ingeef krijg ik :
Bad request

Your browser sent a query this server could not understand.

Mogelijk heeft de mailserver problemen

Die server heeft wel degelijk problemen.
Opgehaalde pop-mail wordt niet verwijderd, maar ook de filters van Ziggo houden meer mail tegen dan gewenst.
In mijn MS Outlook mailbox krijg ik veel minder mail dan gebruikelijk. Zelfs afspraken met opticien, mondhygienist enz. worden nu door Ziggo tegengehouden.
De enige mogelijkheid om daar achter te komen is regelmatig via webmail de spambox bij ziggo controleren.
Als je vertrouwt op Outlook, Thunderbird, enz. kom je er niet achter dat Ziggo mail achterhoudt.
😞 😞
Als je vertrouwt op Outlook, Thunderbird, enz. kom je er niet achter dat Ziggo mail achterhoudt.
😞 :-(

Ik vermoed dat mensen er vanzelf achter gaan komen wanneer de datalimiet bereikt is........ Heeft de klantenservice tenminste ook wat werk om er achter te komen hoe het komt dat er geen email meer aankomt.
Ook ik heb het probleem met het feit dat alle emails op de server blijven staan. Helpdesk was zoals wel vaker onbekend met het probleem en het lag allemaal aan mij.
Sinds het begin van dit probleem is de hoeveelheid spam ook gigantisch toegenomen.
Wat ik verder mis in de overige reacties is het volgende probleem dat hier mee samen hangt: mail die ik op de server vanuit mijn inbox weggooi gaat niet meer eerst naar de prullebak maar wordt meteen echt verwijderd. Dat is dus ook een storende gewijziging.
Hopelijk komt er snel een oplossing. Het duurt nu al zowat 14 dagen.
Reputatie 7
Badge +35
@Carin schreef: "mail die ik op de server vanuit mijn inbox weggooi gaat niet meer eerst naar de prullebak maar wordt meteen echt verwijderd."

Doe je dit in de webmail of in een mailprogramma?
Met POP3 of IMAP?
Ik doe dit vanaf webmail, dus inloggen op mail.ziggo.nl en dan in mijn postvak in een mailtje verwijderen.
Reputatie 7
Badge +35
Goed dat je het meld, kan nu direct naar gekeken worden met de andere problemen.☺
Ik doe dit vanaf webmail, dus inloggen op mail.ziggo.nl en dan in mijn postvak in een mailtje verwijderen.
Dan moet je in de instellingen van de webmail een vinkje verwijderen bij de optie prullenbak direct leegmaken.
Dan moet je in de instellingen van de webmail een vinkje verwijderen bij de optie prullenbak direct leegmaken.
Mijn instelling voor email ziet er zo uit:

.
Voor de problemen van zo'n 3 weken geleden werd mail vanuit de Inbox verplaatst naar de prullenbank en kon ik het daar desgewenst weer uithalen. Dat kan nu dus niet meer.
Reputatie 7
Badge +35
Laatste update van Ziggo over POP3 issue: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/outlook-2010-pop3-verwijdert-emails-niet-meer-van-server-20145/index10.html#post200977

Reageer