TymoEigenlijk snap ik het nog niet helemaal.
Je hebt je per ongeluk afgemeld voor een Maillist.
Ok je weet waar je dit moet gaan herstellen.
Daar hoort een email bij met een bevestigings code
naar je Ziggo Mail address.
Die komt maar niet.
Heb je al eens in de SPAM Folder gekeken of die mail daar niet in terecht is gekomen?
Als dat niet het geval is:
kun je in je Profiel van die Mailist je Email address wijzigen?
Als dat niet kan ben je bijna verloren en moet je iets anders verzinnen. Nieuw account bij de maillist bv.
Als gesuggereerd: Wellicht kan je per email contact opnemen met de maillist provider om nog iets te redden voor je vorige Account bij die list.
Email address in Profiel wijzigen kan wel?
Zet daar dan een address van een ander Email account dat je hebt.
Heb je dat niet? Maak tijdelijk een Account aan bij Gmail ofzo.
Of gebruik tijdelijk voor 1 email het Account van een vriendin of vriend die dat ok vindt.
Bottom line: het kan natuurlijk ook nog zijn dat de eigenaar van de list 'per ongeluk' geen email naar je verstuurt.
Gr Han