Tymo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Per ongeluk afgemeld bij een e-mailadres

Ik heb een probleem want met mijn Ziggo e-mail heb perongeluk op het knopje “meld me af” geklikt. Hoe kan ik dit Deactiveren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Tymo wrote:
Jan F.

Dat zal niet gaan want als ik wil inloggen stuurt hij een code naar mijn ziggo en die krijg ik niet binnen of ik moet een nieuw account aanmaken maar dat ga ik niet doen want dan ben ik alles kwijt.

Kunt u geen ander e-mailadres ingeven voor het ontvangen van die code of op een andere manier contact opnemen met die site?

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Bedoel je "afmelden" in Ziggo webmail?
Dan weer opnieuw inloggen met je email adres en wachtwoord zou de oplossing moeten zijn.
CreativeS

Level 13
  • 812Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Tymo

Toevallig afgemeld voor de nieuwsbrief?

https://www.ziggo.nl/actueel/nieuwsbrief/
Tymo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt

Ik kreeg een e-mail van iemand en toen heb ik perongeluk op “meld me af” geklikt en nu krijg ik geen e-mails meer van dat e-mail aderes.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Als ik je dan goed begrijp, heb je je afgemeld in een nieuwsbrief?
Dan zou je je weer ergens aan moeten kunnen melden, ergens op de site van die website.

Is het voor één of andere Ziggo mail, dan kun je je ook in Mijn Ziggo weer aanmelden voor mails:
Klik op Gegevens en scroll naar onder tot:

Contactvoorkeuren
Geef hier aan welke informatie je wilt ontvangen en op welke manier.
Marketing Post, E-mail, Telefoon, SMS
Klantonderzoek Post, E-mail, Telefoon, SMS
Informatief Post, E-mail, Telefoon, SMS
Bezoek aan huis Ja
Wijzig contactvoorkeuren
Tymo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt

Volgens mij leg ik het een beetje verkeerd uit. Ik vertel het even opnieuw met foto’s. Ik heb perongeluk op “meld me af” geklikt
En ik lees mijn mail niet op internet maar op mijn telefoon hoe kan ik weer mails ontvangen van het e-mail aderes waar van ik me heb afgemeld?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ga naar de site waar deze mails vandaan komen en meldt u opnieuw aan of dien een verzoek in om opnieuw op de mailinglist geplaatst te worden.
Tymo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jan F.

Dat zal niet gaan want als ik wil inloggen stuurt hij een code naar mijn ziggo en die krijg ik niet binnen of ik moet een nieuw account aanmaken maar dat ga ik niet doen want dan ben ik alles kwijt.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Tymo wrote:
Jan F.

Dat zal niet gaan want als ik wil inloggen stuurt hij een code naar mijn ziggo en die krijg ik niet binnen of ik moet een nieuw account aanmaken maar dat ga ik niet doen want dan ben ik alles kwijt.

Kunt u geen ander e-mailadres ingeven voor het ontvangen van die code of op een andere manier contact opnemen met die site?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ik begrijp dat dit een bericht is van een iPhone en een blokkade van je iPhone voor mail?

https://www.applimited.nl/tips/iphone/1471-meld-je-snel-af-van-ongewenste-mailinglijsten-in-de-mail-app-op-je-iphone-en-ipad

Nu wordt het langzaam duidelijker, er zijn te veel systemen en manieren waar je iets dergelijks kunt tegenkomen om in één keer te raden dat het over een iPhone gaat met zijn blokkering.

Ik ken de iPhone niet goed genoeg en er zal iemand anders mee moeten kijken die die blokkade uit je iPhone kan krijgen, als het nog niet gelukt is.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Misschien dat EnergieBoy er mee kan en wil helpen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Tymo
Eigenlijk snap ik het nog niet helemaal.
Je hebt je per ongeluk afgemeld voor een Maillist.

Ok je weet waar je dit moet gaan herstellen.
Daar hoort een email bij met een bevestigings code
naar je Ziggo Mail address.
Die komt maar niet.

Heb je al eens in de SPAM Folder gekeken of die mail daar niet in terecht is gekomen?

Als dat niet het geval is:
kun je in je Profiel van die Mailist je Email address wijzigen?
Als dat niet kan ben je bijna verloren en moet je iets anders verzinnen. Nieuw account bij de maillist bv.
Als gesuggereerd: Wellicht kan je per email contact opnemen met de maillist provider om nog iets te redden voor je vorige Account bij die list.

Email address in Profiel wijzigen kan wel?
Zet daar dan een address van een ander Email account dat je hebt.

Heb je dat niet? Maak tijdelijk een Account aan bij Gmail ofzo.
Of gebruik tijdelijk voor 1 email het Account van een vriendin of vriend die dat ok vindt.

Bottom line: het kan natuurlijk ook nog zijn dat de eigenaar van de list 'per ongeluk' geen email naar je verstuurt.

Gr Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Het is een bericht van het iPhone systeem, even wat links, maar meer weet ik niet van Apple:

https://www.appletips.nl/ios-10-afmelden-nieuwsbrieven

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160929_02492433

Uitgelicht topic