Vraag

Outlook voor Android versie 9 synchroniseert geen nieuwe emails.

  • 2 juli 2019
  • 5 Reacties
  • 130x Bekeken

De eerste email dateert van 4-4-2018 en daarna zijn er nog honderden. Maar die komen niet binnen. Ik heb op verschillende manieren de account in te stellen. Handmatig, automatisch, maar het haalt niets uit. Op mijn oude smartphone met Android 7.0 had ik geen enkel probleem.

5 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Johan Wouters, welkom hier!

Dat is gek! Wil je hier eens een screenshot plaatsen van de instellingen die je gebruikt?
Kan geen schermafbeelding maken. Wegens beveiligingsbeleid van telefoon? Ben nog aan het uitzoeken waaronder zo is.
Maar ik heb onder de mail box van (e-mailadres verwijderd door moderator) 2 postvakken in staan. 1 met emails vanaf 4-4-2018 en ouder. En 1 met recente emails. In het overzicht van alle mail boxen laat het slechts de oude emails zien. Ik kan die mail box ook niet verwijderen.
Ik heb ook al eens alles verwijderd en opnieuw ingesteld. Zelfde probleem.
Reputatie 7
Hoi @Johan Wouters,

Ik heb dit gevonden online. Er lijken meerdere klachten te zijn en het lijkt te maken te hebben met een update. Wil je die pagina eens bekijken?
Hi Michael,

Over 2 maanden stop ik met werken. Dan gooi ik de email accounts van het werk van de telefoon evenals alle andere instellingen werkgerelateerd. Daarna zal ik e.e.a. opnieuw installeren en kijken of het is opgelost. Voor nu werk ik om het probleem heen.

Bedankt voor de hulp.

Reageer