Beantwoord

Outlook: problemen met account toevoegen

• 28 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 150x Bekeken

Kan geen nieuw ziggo account toevoegen in outlook. Oude accounts doen het prima van ziggo.
icon

Best beantwoord door Sim1964 28 mei 2019, 15:50

Oplossing? Tegen beter weten in blijven proberen. Na vele malen (20, 30x ?) met iedere keer de identieke email en passwords opeens gewoon een nieuw account in outlook kunnen toevoegen. Heb dit ergens in de community eerder gelezen, kon het niet geloven.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Oplossing? Tegen beter weten in blijven proberen. Na vele malen (20, 30x ?) met iedere keer de identieke email en passwords opeens gewoon een nieuw account in outlook kunnen toevoegen. Heb dit ergens in de community eerder gelezen, kon het niet geloven.
Reputatie 7
Dat is heel erg apart! De aanhouder wint zullen maar zeggen, maar ideaal is het zeer zeker niet. In ieder geval bedankt voor het melden. Wie weet help je hier ook een ander weer mee.
Badge +3
Ja, omdat mijn werk email via Outlook moet lopen, wilde ik ook een account toevoegen.
En ook dat werkt niet, op een ander apparaat (Android 8 Tablet) wel na 10x proberen, maar op de originele apparaat (Android 9 Smartphone) wilde het maar niet en heb ik het opgegeven.