1
Vraag
2
Reacties
hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes

OUTLOOK met mappen in Engels en Nederlands door elkaar - de oplossing

Dit kan je proberen als oplossing:

Ik krijg het niet gewijzigd met commando : Outlook.exe /resetfoldernames
MAAR als ik naar BESTAND ga en dan ACCOUNTINSTELLINGEN en door naar accountinstellingen , vervolgens dubbel klikken op account dan naar MEER INSTELLINGEN , verder naar GEAVANCEERD door klikken. Daar zet je bij: Pad naar hoofdmap: INBOX
Vervolgens sluit je OUTLOOK af en weer opnieuw opstarten .
Dan loopt alles weer goed en ben je map Sent en Trash kwijt.
Erna even een test doen naar email van jezelf. De volgorde bij je account - mappen kan wat afwijken van je Archiefmappen maar dat is denk ook nog in te stellen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
5 Reacties 5
hb1295
Topicstarter
Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes
Wat volgorde mappen betreft : Dat gaat eenvoudig in Outlook. Je gaat met de cursor op betreffende map staan ( linker muisknop ingedrukt houden ) en versleept de map naar gewenste positie.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Goeie tip hb1295
#LekkerBezig!
Leontb

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super, bij Microsoft kon ik het antwoord niet vinden en dit is een heel eenvoudige oplossing die het probleem oplost. Bedankt hb1295 !

Leontb

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog even een aanvulling: als je deze methode gebruikt ben je wel je verzonden berichten kwijt die eerst in 'sent' stonden. Je kunt het wel weer terugzetten.

Henniej

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Goede dag,

 

Werkt deze oplossing ook voor outlook 2021? Ik heb namelijk gekeken maar zie de opties die u voorstelt niet staan. Als ik op het account druk in accounts van outlook ( mijn emailadres) gebeurt er werkelijk helemaal niets.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic