1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ron Jansen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Outlook kan geen verbinding meer maken met de server/het netwerk

Ik werk met outlook 2007. Nu komt er een melding bij opstarten van Outlook dat de pc geen verbinding krijgt met de server. Internet doet het prima op deze pc en ziggo-mail komt ook binnen.
Outlook geeft de foutcodes 0x800CCC13 bij verzenden en 0x800CCC0F bij ontvangen. Zegt daarbij: de reactie van de server was +OK 17808 octets.
Met een medewerker van de helpdesk alle instellingen nagezien. Deze waren correct.
Geprobeerd een nieuw outlookaccount aan te maken maar dan komt de pc in een lus. Hij blijft hangen op aanmelden bij de server en een testbericht verzenden. Het scherm waarin je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen komt, na een druk op de OK-knop, telkens terug.
Hoe krijg ik met outlookaccount weer aan de praat?
1 Reactie 1
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Ron Jansen welkom op onze Community.

Dit lijkt een vrij hardnekkige foutcode! Ik heb je account gegevens gevonden en lees dat je met de helpdesk webmail al hebt gecheckt. Dat werkt wel goed dus je login gegevens zijn in orde. De foutcodes geven een netwerk probleem aan. Dit kan liggen onze server, aan Oulook 2007, of aan beveiliging software op je computer.

Wij ondersteunen geen software waarvan de producent het ook niet meer ondersteund. Dit is wat we online aangeven: Microsoft is in oktober 2017 gestopt met de ondersteuning van Outlook 2007. Heb je de keus? Kies dan voor een programma dat wel wordt ondersteund. Zoals bijv. Mozilla Thunderbird. Heb je Windows 10? Gebruik dan Mail van Windows.

Zou je een alternatief mail programma kunnen testen met de meest recente IMAP instellingen? Als dat wel werkt is het Ziggo Account in orde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic