Mark Ziggo Gianna Ziggo Be rt Ben inmiddels na wat testen erachter gekomen wat er aan de hand is;
Nadat ik wat andere E-mail apps heb uitgeprobeerd om te kijken waar nou precies het probleem lag, ben ik erachter gekomen dat de mappen die ik had aangemaakt in de Outlook app wel degelijk gesynchroniseerd waren met het email account.
Ik ben daar als volgt achter gekomen; Onder 'mijn mappen' in de webomgeving van de Webmail maakte ik een map aan met dezelfde naam als een map die ik al had aangemaakt via de outlook app. Ik krijg dan de melding dat ik al een map heb met dezelfde naam.
Raar want ik kan die map niet zien in de Webmail. Tevens kan ik de mappen alleen zien op mijn telefoon en niet op mijn laptop (Office 365). Dus nu is mijn vraag hoe kan ik de mappen tevoorschijn halen? Ik kan de mappen niet verwijderen in de apps omdat ze daar simpelweg geen optie voor hebben, dus enigste manier is via de webmail (maar die ziet ze weer niet).
Dus ik zit op het moment een beetje vast :disappointed_relieved: