Beantwoord

Outlook 365 aantal Ziggo mappen in Engels

• 15 juli 2019
  • 10 Reacties
  • 311x Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Gedreven Liefhebber
  • 46 reacties
Goedenavond,

Vandaag Office Personal 365 geïnstalleerd. Ik probeer nu in Outlook om mijn Ziggo-account te installeren (iMap) Dat gaat goed, maar een aantal mappen (trash, sent, drafts en archives) is in het Engels. Alleen de door mij aangemaakte submappen zijn in het Nederlands. Ik heb al gekeken in andere vragen met een identiek probleem, maar kan bij acountinstelling niet doorstappen naar geavanceerd. Dus ik kan niet naar Pad bij hoofdmap om daar INBOX in te vullen. Dan zou het over moeten zijn. Maar hoe kom ik bij Geavanceerd bij mijn ziggo account
Groet
Gijs
icon

Best beantwoord door Gijs47 16 juli 2019, 20:21

Dat heb ik dus ook in webmail goed, in Thunderbird ook en in Outlook een koopproduct niet
Ik heb het niet met Gmail en @outlook.com dus ik vermoed dat het een Ziggo zaak is, die al heel lang speelt getuige de vele vragen daarover.

Misschien dat Ziggo dat eens een keer kan nakijken en oplossen
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Bedoel je iets veranderen in de webmail instellingen of in Outlook?

Ik ga even uit van Outlook.
Klik met links op Postvak IN en dan met rechts op Postvak IN en dan met links op IMAP-mappen.
Hier zie je je mappen waar je op geabonneerd bent nadat je op Query hebt geklikt.
Maar daar staan ook Engelse namen en kun je alleen afmelden of aanmelden.

In webmail kun je wel het één en ander wijzigen, mappen bijmaken en verwijderen, maar daar staat alles in het Nederlands.

Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar kom er ook niet uit.

Of zoek je nog iets anders?
Reputatie 1
Badge
@Be rt Ik bedoel inderdaad Outlook, maar kom geen stap verder.
Ik heb alles nagekeken ook de webmail , maar die heeft keurige Nederlandse mappen.
Ik heb ook een eerdere suggestie op dit forum om bij Accountinstellingen --> Accountnaam en synchronisatie om daar bij Mapinstellingen een pad in te vullen. Dan krijg je wel de mappen in NL, maar niet op de gewenste plek en die mappen worden ook niet gevuld met berichten.
Bovendien kan je de Engelstalige mappen niet verwijderen.
Reputatie 7
Badge +35
Het is hier ook al jaren, ik krijg dit ook niet anders.
Mogelijk kan een Ziggo moderator nog eens vragen aan de achterliggende afdeling of er niet iets verkeerd staat in de mailserver waar deze mailadressen op staan.

Kijk ik in de webmail bij de IMAP map instellingen, dan staan ze daar wel in het Nederlands.
Reputatie 1
Badge
Dat heb ik dus ook in webmail goed, in Thunderbird ook en in Outlook een koopproduct niet
Ik heb het niet met Gmail en @outlook.com dus ik vermoed dat het een Ziggo zaak is, die al heel lang speelt getuige de vele vragen daarover.

Misschien dat Ziggo dat eens een keer kan nakijken en oplossen
Reputatie 7
Hoi @Gijs47,

Ik heb dit doorgezet zodat hier eens naar gekeken wordt. Of er spoedig een aanpassing wordt gemaakt durf ik niet te garanderen, maar ik kaart het maar al te graag voor je aan.
Reputatie 1
Badge
Hoi @Michael Ziggo

Ik had zelf al een mail ingeschoten bij Ziggo. Ik werd 2 uur later al door een medewerker van de servicedesk gebeld, maar naar enige suggesties die ik allemaal al had doorgenomen gaf deze medewerker aan dat er aan hun kant alles goed stond.
Misschien moet de 2e lijns servicedesk worden ingeschakeld ?
Reputatie 7
Je kan de switch /resetfoldernames eens proberen dan past Outlook alle folders aan in de taal die je binnen Outlook hebt ingesteld.

Maar misschien heeft @Be rt dit in het verleden ook al eens geprobeerd.

Dus in de command line box:
code:
outlook.exe
/resetfoldernames intikken

Resets default folder names (such as Inbox or Sent Items) to default names in the current Office user interface language. For example, if you first connect to your mailbox Outlook using a Russian user interface, the Russian default folder names cannot be renamed. To change the default folder names to another language such as Japanese or English, you can use this switch to reset the default folder names after changing the user interface language or installing a different language version of Outlook.
Reputatie 5
Badge +8
Je kan de switch /resetfoldernames eens proberen dan past Outlook alle folders aan in de taal die je binnen Outlook hebt ingesteld.

Maar misschien heeft @Be rt dit in het verleden ook al eens geprobeerd.

Dus in de command line box:
code:
outlook.exe
/resetfoldernames intikken

Resets default folder names (such as Inbox or Sent Items) to default names in the current Office user interface language. For example, if you first connect to your mailbox Outlook using a Russian user interface, the Russian default folder names cannot be renamed. To change the default folder names to another language such as Japanese or English, you can use this switch to reset the default folder names after changing the user interface language or installing a different language version of Outlook.

Of met MFCMapi...
Reputatie 1
Badge
@mguzz Ook dat heb ik al geprobeerd evenals het instellen van het pad naar de hoofdmap. Op diverse ook internationale fora heb ik alle suggesties geprobeerd maar helaas.

@moderator
Ik begrijp niet waarom dit item als beantwoord staat want ik heb nog geen oplossing !
Reputatie 5
Badge +8
@mguzz Ook dat heb ik al geprobeerd evenals het instellen van het pad naar de hoofdmap. Op diverse ook internationale fora heb ik alle suggesties geprobeerd maar helaas.

@moderator
Ik begrijp niet waarom dit item als beantwoord staat want ik heb nog geen oplossing !

MFCMapi: https://github.com/stephenegriffin/mfcmapi/releases/tag/19.0.19115.01

Uitleg: https://www.howto-outlook.com/howto/renamedefaultfolders.htm