Ik heb je eerder gevraagd je probleem beter te omschrijven, maar je reageert niet.
Dat kan komen doordat je geen Emails krijgt over binnengekomen reakties. Van mij en anderen. Er is op dit moment iets niet in orde met de werking van de Community. Heel vervelend allemaal.
Nog een tweede poging om de boel helder te krijgen. Je schrijft:
Mijn emailadres ***@home.nl wordt door outlook 2016 gezien als spam
Ik veronderstel dat je Outlook 2016 gebruikt en dat je in Outlook een Account hebt gemaakt voor je
***@home.nl adres.
(1) Is dat een POP of IMAP Account
?(2) Waarom denk je dat je ***@home.nl adres als SPAM wordt gezien door Outlook
?Als je in Outlook een IMAP Account hebt voor je
***@home.nl adres dan is er een Mail Folder die
Spam heet.
Daarin worden berichten afgeleverd die door het Ziggo Spam Filter als SPAM worden gezien. Dat doet Outlook niet.
Die berichten in Spam zijn van andere afzenders afkomstig dan jouw
***@home.nl adres
.Jouw adres wordt niet als SPAM gezien. Het als SPAM beschouwde bericht is naar jouw adres verzonden. Daar heeft iedereen last van.
Kortom: ik snap nog niet wat je bedoelt.
Nu ben jij 'ns aan de beurt voor verdere uitleg van het probleem dat je ervaart.
Dit alles in de hoop dat je uiteindelijk via Email opmerkzaam wordt gemaakt op de pogingen je te helpen.
Gr Han