familiegeerts

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Outlook 2016

Mijn emailadres ***@home.nl wordt door outlook 2016 gezien als spam, hoe zorg ik ervoor dat mijn verzonden emails verzonden vanaf ***@home.nl niet meer als spam worden aangemerkt
5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Je kan je emails slepen naar de gewone postvak In dan komen ze uiteindelijk vanzelf goed terecht. Maar het lijkt me een instelling bij Account die je even moet raadplegen.

Ik gebruik zelf geen Outlook, misschien iemand anders die daar wat meer info over kan geven.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
familiegeerts wrote:
........... hoe zorg ik ervoor dat mijn verzonden emails verzonden vanaf ***@home.nl niet meer als spam worden aangemerkt


Een bericht afkomstig van jou wordt bij een ontvanger kennelijk als SPAM aangemerkt. Bedoel je dat?

Ik denk dat je een ander probleem hebt. Maar welk?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
In Outlook 2016 kun je als ontvanger onveilige adressen blokkeren en veilige email adressen aangeven:

Ga als volgt te werk om personen toe te voegen aan uw lijst met veilige afzenders of te verwijderen uit de geblokkeerde afzenders:


  • Klik op het tabblad Start op Ongewenste e-mail en klik op Opties voor ongewenste e-mail.

Hier kun je allerlei veilige en geblokkeerde afzenders toevoegen en verwijderen uit deze lijsten.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Slepen in Outlook met POP werkt geheel anders als in de webmail en met IMAP.

Haal deze 2 werkwijzen SVP niet door elkaar, want dan werkt het niet zoals je zou willen en wordt het verwarrend.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik heb je eerder gevraagd je probleem beter te omschrijven, maar je reageert niet.
Dat kan komen doordat je geen Emails krijgt over binnengekomen reakties. Van mij en anderen. Er is op dit moment iets niet in orde met de werking van de Community. Heel vervelend allemaal.

Nog een tweede poging om de boel helder te krijgen. Je schrijft:
Mijn emailadres ***@home.nl wordt door outlook 2016 gezien als spam

Ik veronderstel dat je Outlook 2016 gebruikt en dat je in Outlook een Account hebt gemaakt voor je ***@home.nl adres.
(1) Is dat een POP of IMAP Account?
(2) Waarom denk je dat je ***@home.nl adres als SPAM wordt gezien door Outlook?
Als je in Outlook een IMAP Account hebt voor je ***@home.nl adres dan is er een Mail Folder die Spam heet.
Daarin worden berichten afgeleverd die door het Ziggo Spam Filter als SPAM worden gezien. Dat doet Outlook niet.
Die berichten in Spam zijn van andere afzenders afkomstig dan jouw ***@home.nl adres.
Jouw adres wordt niet als SPAM gezien. Het als SPAM beschouwde bericht is naar jouw adres verzonden. Daar heeft iedereen last van.

Kortom: ik snap nog niet wat je bedoelt.
Nu ben jij 'ns aan de beurt voor verdere uitleg van het probleem dat je ervaart.
Dit alles in de hoop dat je uiteindelijk via Email opmerkzaam wordt gemaakt op de pogingen je te helpen.

Gr Han

Uitgelicht topic