a.salemon

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude verwijderde emails terug halen

kan ik oude verwijderde emails terug halen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Als je je mail hebt verwijderd en deze zijn in de prullenmand gekomen en deze heb je ook weer delete, dan is het niet meer mogelijk om deze nog terug te halen. Alles wat in de prullenmand verwijderen is is dan ook echt weg!

Login via ZIGGO MAIL op www.ziggo.nl (rechts boven) en zie daar je prullenmand. Als deze leeg is dan is echt alles weg.

Bekijk in context

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Als je je mail hebt verwijderd en deze zijn in de prullenmand gekomen en deze heb je ook weer delete, dan is het niet meer mogelijk om deze nog terug te halen. Alles wat in de prullenmand verwijderen is is dan ook echt weg!

Login via ZIGGO MAIL op www.ziggo.nl (rechts boven) en zie daar je prullenmand. Als deze leeg is dan is echt alles weg.
KwakmanK

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi EnergieBoy,
Ik heb via mijn iphone de inbox per ongelijk naar de prullenbak gezet. De instelling op mijn iphone van de verwijderde box stond op "na 1 week verwijderen". Ik heb nu in mijn verwijderde box alleen nog de mails van 1 week terug staan. Is toch vreemd? Zijn al mijn oudere mails, maar niet langer dan een week in mijn prullenbak ook echt weg? HELP

 

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Als het niet meer in de prullenbak staat  dan is het dus weg en heb je pech.

KwakmanK

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pffffffffffff

 

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

Gokje....iphone gebruik je het standaard programma van de iphone.

Log eens in op icloud.com kijk daar dan eens.

Wel even via een laptop of pc doen.

 

zie hieronder een uitleg:

Gewiste e-mail terughalen

Ook in de app Mail is er een mapje waar recent verwijderde berichten nog terug te vinden zijn:

  • Tik op Mail.
  • Tik linksboven op het driehoekje dat naar links wijst, of op de iPad op het pictogram met het zijvenster. Doe dit net zo vaak tot u de lijst met mailmappen ziet.
  • Tik op Verwijderde items, Prullenmand of Deleted Messages. Afhankelijk van de instellingen, kan een verwijderd mailtje hierin terecht zijn gekomen.
  • In deze map staan de mails die zijn verwijderd. Tik de mail aan die terug moet naar een andere map.
  • Tik onderin of rechtsboven op het pictogram van een map.
  • De lijst met mailmappen opent. Tik op de map waar het bericht naartoe moet.

Het bericht staat meteen in de map waarvoor u hebt gekozen.

Uitgelicht topic