Beantwoord

Oude rule om mail door te sturen (forwarden) verdwenen, maar wel actief?

• 25 oktober 2016
  • 64 Reacties
  • 5773x Bekeken

Toon eerste bericht

64 Reacties

Reputatie 7
@FredLim, die konden we helaas niet migreren, maar uitzetten voor iedereen was niet wenselijk.

Gr,
Bericht voor Ronald Ziggo: uitzetten forwarding door derde lijns support is nu gerealiseerd. Ik constateer dat SPAM nu inderdaad in SPAMfolder terechtkomt. Was voorheen niet zo. Blijkbaar werkt(e) filter niet bij forwarding.
Reputatie 7
Ah mooi, blijkbaar ziet hij het bij die forward als gewenst. Bedankt voor de terugkoppeling.

Gr,
Beste Ronald,

Ik heb het zelfde probleem met het forwarden van een oude rule.
Ik heb met de desk van jullie gebeld, echter zonder resultante. Er wordt helemaal niet geluisterd naar het geen ik vraag/zeg.

Graag met mij contact opnemen om de oude rule settings te verwijderen.
Reputatie 7
Hallo Cbouten59,

Spijtig dat je daar geen gehoor vindt, ik heb een klacht ingediend ter verbetering van het proces.

Maar hier geen probleem, kan je me je klantnummer, adresgegevens en het e-mailadres(sen) waar het om gaat via een privébericht sturen?
Dan maak ik het in orde :)

(Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht')

Gr,
Ik heb ook nog steeds het probleem dat een oude forward rule niet kan worden weggehaald. Kan Ziggo alle (het is er maar een) forward rules van mijn Ziggo account weghalen. Ik heb Ziggo als account onder Outlook in Office 365 en krijg nu alles twee keer. Bedankt alvast, Jacqb
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb ook nog steeds het probleem dat een oude forward rule niet kan worden weggehaald. Kan Ziggo alle (het is er maar een) forward rules van mijn Ziggo account weghalen. Ik heb Ziggo als account onder Outlook in Office 365 en krijg nu alles twee keer. Bedankt alvast, Jacqb
Dit kan een Ziggo_moderator die hier voorbij komt voor je in orde maken, even afwachten dus.
Reputatie 7
Hallo JacqB,

Dat maak ik in orde voor je! Kan je mij de adresgegevens en het e-mailadres(sen) waar het om gaat via een privébericht sturen?
(Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht')

Gr,
Ik heb het automatisch doorsturen op de oude manier - via Mijn Ziggo - inmiddels laten stoppen, inderdaad via de helpdesk van Ziggo (waarvoor opnieuw dank). Via Ziggo Mail kan ik de functie verder zelf beheren.

Ik heb zojuist een tijdje met de helpdesk aan te telefoon gehangen, maar zij kunnen deze oude forwarding niet voor mij opheffen. Wellicht 1 van de moderators die mij kan helpen? (Ronald Ziggo)?
Reputatie 7
Hallo Martinezzz72,

Ik was helaas even afwezig, mijn excuses, maar ik kan je hier zeker mee helpen als dat nog niet gelukt is.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'?

Vermeld hierin je klantnummer, adresgegevens en het mailadres(sen) waar het over gaat.
Dan ga ik voor je aan de slag.

Gr,
Reputatie 7
Hallo allemaal,

Er is een update. Je kunt nu zelf de oude (verborgen) forwards verwijderen via de webmail.
Deze zijn namelijk toegevoegd in de webmail onder mailfilter regels.

Even een uitleg.

• als eerste log je in met je mailadres via de webmail.
  • Ga dan naar het tandwieltje zoals op de afbeelding en kies voor 'Instellingen'.

• 1 Zorg dat het hokje bij 'Geavanceerde instellingen' is aangevinkt.
  • 2 Klik dan op 'Mailfilter regels'
  • 3 Staat hier een ingevulde of lege regel in met de knoppen 'Bewerken' en 'verwijderen'? Kijk dan deze regels na.
  • TIP: Zodra je alleen ziet staan 'Er zijn geen regels gedefinieerd' dan is er niks meer actief.

Heb je nog een vraag naar aanleiding van deze update, stel hem dan gerust!

Gr,
Reputatie 7
Badge +35
@Ronald Ziggo

Top, dat werkt, alle oude regels in alle oude emailboxen zijn te vinden en aan te passen.
Reputatie 7
Badge +35
@Ronald Ziggo

Een issue gevonden betreffende bovenstaande oplossing, ik zag een aantal mails niet meer binnenkomen in bXXXXXXXXXXX@ziggo.nl
terwijl in mijn regels staat van bXXXXXXXXXXX@home.nl :
Alle inkomende berichten doorsturen naar dit adres: bXXXXXXXXXXX@ziggo.nl

Na kijken in bXXXXXXXXXXX@home.nl bleken deze in de spam map te staan, dus:
Alle inkomende berichten doorsturen naar dit adres: bXXXXXXXXXXX@ziggo.nl

wordt niet letterlijk meer uitgevoerd sinds een paar weken.
De regel werkt op de inbox, maar niet de mails die in de spam box zijn beland.
Reputatie 7
Hallo Be rt,

Ik denk dat dit ook echt zo bedoeld is, maar ik kan me de verwarring voorstellen.
Daarnaast snap ik het probleem hiermee als je aan het einde van je e-mail-keten alle spam regelt.
Deze zal ik doorsturen naar de product owner. Z.s.m. meer informatie!

Gr,

Reageer