Beantwoord

Oude chello mailadres verwijderen. Hoe doe ik dit?

  • 22 februari 2019
  • 3 Reacties
  • 525x Bekeken

Hoe kan je het oude chello.nl e-mailadres verwijderen, ww. weet ik niet meer. Deze is automatisch vervangen bij overname UPC, tegenwoordig weer ziggo. Maar upcmail wordt gebruikt en krijg steeds mail daar binnen van aanbiedingen op de chello.nl mail.
Al contact gehad met Ziggo, maar niets wijzer geworden.
Wie weet de oplossing om deze chello.nl te verwijderen.
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 26 februari 2019, 11:32

Hey @EBpro . Welkom hier!
Ik zie op je account 1 chello e-mailadres, als alias van (hetzelfde) upcmail adres. je kunt de Chello alias gewoon verwijderen 🙂.
Hiervoor log je in op mijnZiggo, ga je naar "producten" en dan naar "internet". Scroll hier naar beneden tot je "E-mailadressen" ziet staan. Klik hier achter het tweede e-mailadres op "wachtwoord beheren".
Op de pagina die je nu ziet, zie je ook het kopje "aliassen beheren". Hier staat een chello e-mailadres. Is dit het adres dat je bedoelt en wil je deze verwijderen? Dan kan je klikken op "verwijder" achter het adres en is het e-mailadres weg 🙂

Laat je ons even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Hey @EBpro . Welkom hier!
Ik zie op je account 1 chello e-mailadres, als alias van (hetzelfde) upcmail adres. je kunt de Chello alias gewoon verwijderen 🙂.
Hiervoor log je in op mijnZiggo, ga je naar "producten" en dan naar "internet". Scroll hier naar beneden tot je "E-mailadressen" ziet staan. Klik hier achter het tweede e-mailadres op "wachtwoord beheren".
Op de pagina die je nu ziet, zie je ook het kopje "aliassen beheren". Hier staat een chello e-mailadres. Is dit het adres dat je bedoelt en wil je deze verwijderen? Dan kan je klikken op "verwijder" achter het adres en is het e-mailadres weg 🙂

Laat je ons even weten of het gelukt is?
Hallo Lycke Ziggo,
Hiervoor heb ik een hele tijd voor aan de telefoon gehangen en dan weten ze niet hoe dat moet en het blijkt een fluitje van een cent. Hij is nu foetsie en hopelijk ook van reclamemailingen af nu. Dank.
Reputatie 7
Ik zie in de notitie van het gesprek wel de goede stappen staan, maar kennelijk is het niet helemaal gelukt het goed over te brengen in het gesprek. Ik zal het aan mijn collega doorgeven!
Super dat het gelukt is, in elk geval. Mocht er nog eens iets zijn, dan weet je ons hier in elk geval te vinden ^^