Vraag

Opgeslagen mails Ziggo mail worden erg traag geladen in Windows mail app.

• 25 februari 2019
  • 6 Reacties
  • 76x Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
IK gebruik Imap account van Ziggo mail, en heb op mijn Windows PC de windows mail app aangemaakt. Dit werkt goed met 1 uitzondering.
Ik heb via Windows mail app mappen struktuur aangemaakt waarin de mails bewaar.
Als ik echter probeer de mails in 1 map te zien zegt Ziggo :
  1. een ogenblik geduld, uw mails worden geladen
  2. Vervolgens krijg ik de mededeling dat er geen inkomende berichten zijn
Ik zie dus geen historie van opgeslagen mails terwijl ik weet dat er een groot aantal beschikbaar en opgeslagen is.
Is dit mogelijk een instelling welke niet goed is ?

Alle hulp is welkom, alvast bedankt

6 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Wacht ik even af, in ieder geval bedankt voor de energie en moeite

groet

Chris
Reputatie 7
Ik heb dit nog nooit van iemand anders gehoord, moet ik zeggen. Dus ik weet ook niet goed waar dit mee te maken kan/moet hebben. En gezien de Windows mail app niet van ons is, ben ik ook bang dat ik hierin niet verder kan helpen 😞.

Zijn er anderen die hier wellicht de oplossing voor weten?
Reputatie 2
Badge +1
Hi Lycke

Stappenplan nagelopen, alles klopt
Kan alleen serverpoort niet checken

Wat me verder opvalt is dat dit probleem niet elke keer optreedt als ik mail app op PC openmaak. Kan het zijn dat synchroniseren met Ziggo server tijd in beslag neemt of slechts periodiek gedaan wordt ?

groet

Chris
Reputatie 7
In dit stappenplan lees je precies welke instellingen je moet gebruiken. Kloppen de instellingen die je nu hebt met het stappenplan? 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Goede middag Lycke

Dank je voor reactie :

Via Ziggo webmail werkt alles prima
Het speelt op dit moment nog steeds
Welke instellingen wil je weten ?

groet

Chris
Reputatie 7
Hey @Chris 1952 .

Poeh, daar vraag je wat.
Zelf heb ik wel een Ziggo e-mailadres, maar gebruik deze weinig. Wanneer ik het gebruik, is het via de Ziggo Webmail.

Voor het beeld; werkt het in de Ziggo webmail via de Ziggo site wel?

Speelt dit op dit moment ook nog steeds? (we zijn inmiddels een paar dagen verder)

En zo ja; heb je iets meer informatie over de instellingen die je nu gebruikt hebt? 🙂

Mocht het wel al opgelost zijn, horen we het natuurlijk ook graag zodat we de vraag hier kunnen sluiten. Daarbij kan jouw oplossing wellicht ook anderen weer helpen.

Hopelijk tot snel!

Reageer