Beantwoord

Ontvang email voor een ander ziggo account

  • 1 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 282 keer bekeken

Wij hebben 2 ziggo emailaccounts.
Er komt spam binnen gericht aan michelwierzbicki@ziggo.nl. Dat is geen adres van ons. Hoe kan ik dit tegenhouden? Ziggo, kunnen jullie helpen?
icon

Best beantwoord door Marco1861 1 oktober 2019, 13:25

Dan zit je mailadres in de BCC (Blind Carbon Copy). Alleen het 'Aan'-adres is zichtbaar, ook als deze niet bestaat. Mail naar de spam-map verplaatsen zodat Ziggo de learning-teckniek kan toepassen.

Meer info: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/meer-dan-50-spam-berichten-in-een-mailbox-op-08-09-2019-45489
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Als u in de email bij uw adres gaat kijken, is dat het enige adres of is het bericht geadresseerd aan meerdere adressen?
Dit is het enige adres.
Reputatie 6
Badge +8
Dan zit je mailadres in de BCC (Blind Carbon Copy). Alleen het 'Aan'-adres is zichtbaar, ook als deze niet bestaat. Mail naar de spam-map verplaatsen zodat Ziggo de learning-teckniek kan toepassen.

Meer info: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/meer-dan-50-spam-berichten-in-een-mailbox-op-08-09-2019-45489
Dat email is een spamemail! negeer die emailtjes en verwijder ze!

-Dirk
@Marco1861 schreef het ook al.

Als je spam krijgt kun je die het best verplaatsen of verslepen naar de spam map met IMAP of in de webmail, daar leert de spamfilter van voor jezelf en voor anderen en er gaat een lampje branden bij Ziggo als er veel spam of flink wat van dezelfde soort spam in de spam map geplaatst wordt, zo ook werden door deze acties de vorige nieuwe techniek spamruns snel ontdekt en de eerste duurde wat langer om te tackelen en de 2e was binnen een dag getackeld.