1
Vraag
2
Reacties
Viceroy

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw mailprogramma eM Client: niet inloggen

Ik heb dit nieuwe mailprogramma geïnstalleerd, maar inloggen kan niet want "authentication failed". Heb ook al niet wachtwoord genomen maar dat helpt ook niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Viceroy ,

Probeer het eens met de volgende handleiding: https://www.firemultimedia.nl/ondersteuning/emailaccount-instellen-em-client

Succes.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Viceroy ,

Probeer het eens met de volgende handleiding: https://www.firemultimedia.nl/ondersteuning/emailaccount-instellen-em-client

Succes.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Vertel eens welke instellingen je gebruikt. Anders wordt het weer zo'n gevalletje voor de kristallen bol.
Viceroy
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hartelijk dank voor jullie raad. Met alle drie de adviezen (ook de instellingen) ben ik weer aan de slag gegaan en het lijkt te werken. Het meest gekke is dat Ziggo alleen een heel oud wachtwoord accepteert. Hoe bizar. Maar op dit forum kom ik alleen via FB. Ben benieuwd hoe het morgen is.
Groet
Wiceroy
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Het heeft geen zin om 2 topics te openen over hetzelfde onderwerp.
Dat geeft verwarring en teveel antwoorden op te veel plaatsen die de anderen dan weer niet lezen en wordt er van alles dubbel geplaatst en gelezen, zonde van de tijd.

Ik zal de andere hiernaartoe verwijzen.
Viceroy
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, was niet de bedoeling.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat het probleem is opgelost en welkom op de Community, Viceroy.

Het is altijd fijn om een terugkoppeling te krijgen en al helemaal wanneer het probleem is opgelost 🙂 Je andere topic heb ik al gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic