Beantwoord

Nieuw mailprogramma eM Client: niet inloggen

  • 4 februari 2019
  • 6 Reacties
  • 388x Bekeken

Ik heb dit nieuwe mailprogramma geïnstalleerd, maar inloggen kan niet want "authentication failed". Heb ook al niet wachtwoord genomen maar dat helpt ook niet.
icon

Best beantwoord door Sparco1955 4 februari 2019, 15:44

@Viceroy ,

Probeer het eens met de volgende handleiding: https://www.firemultimedia.nl/ondersteuning/emailaccount-instellen-em-client

Succes.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +12
@Viceroy ,

Probeer het eens met de volgende handleiding: https://www.firemultimedia.nl/ondersteuning/emailaccount-instellen-em-client

Succes.
Vertel eens welke instellingen je gebruikt. Anders wordt het weer zo'n gevalletje voor de kristallen bol.
Hartelijk dank voor jullie raad. Met alle drie de adviezen (ook de instellingen) ben ik weer aan de slag gegaan en het lijkt te werken. Het meest gekke is dat Ziggo alleen een heel oud wachtwoord accepteert. Hoe bizar. Maar op dit forum kom ik alleen via FB. Ben benieuwd hoe het morgen is.
Groet
Wiceroy
Reputatie 7
Badge +35
Het heeft geen zin om 2 topics te openen over hetzelfde onderwerp.
Dat geeft verwarring en teveel antwoorden op te veel plaatsen die de anderen dan weer niet lezen en wordt er van alles dubbel geplaatst en gelezen, zonde van de tijd.

Ik zal de andere hiernaartoe verwijzen.
Sorry, was niet de bedoeling.
Reputatie 7
Fijn dat het probleem is opgelost en welkom op de Community, @Viceroy.

Het is altijd fijn om een terugkoppeling te krijgen en al helemaal wanneer het probleem is opgelost 🙂 Je andere topic heb ik al gesloten.