Vraag

Nieuw mailadres wordt niet aangemaakt

  • 4 oktober 2019
  • 14 Reacties
  • 225x Bekeken

Ik heb een nieuw mail adres aangemaakt, krijg al een paar dagen onderstaande melding. Hoelang duurt dit normaal?

Account "***@ziggo.nl" wordt momenteel aangemaakt. Dit kan even duren, probeer het later nogmaals. (LGI-0002)

** Aangepast door moderator (Mark) **
Persoonlijk e-mailadres verwijderd.

14 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Waarin krijg je die melding?

Als je Mail of Outlook gebruikt en IMAP, dan is de mogelijke oplossing makkelijk.

Haal het account weg en maak een nieuwe, maar vul alleen mailadres is en het wachtwoord en doe verder niets handmatigs, Windows Mail en Outlook krijgen de verdere gegevens van de Ziggo mailservers.

Laat even weten of het geholpen heeft, maar ook als je een ander programma gebruikt of als je nog steeds problemen hebt.
Reputatie 7
Badge +12
@Haulerwijk ,

En klik snel, binnen het uur, op de 3 puntjes en kies bewerken. Haal dat emailadres weg want nu is het voor iedereen zichtbaar.
Reputatie 7
Badge +35
Sowieso een goede tip @Sparco1955 , jammer, net iets te laat, het bericht is op 4 oktober al geplaatst.
Reputatie 7
Badge +12
@Be rt ,

Oops, i did it again
Keek alleen naar de tijd van jouw reactie😅
Reputatie 7
Werkt het inmiddels @Haulerwijk? Voor zover ik kan zien is het e-mailaccount nu correct geregistreerd in onze systemen.

Nee het werkt nog niet, krijg nog steeds dezelfde melding, account wordt momenteel aangemaakt.

Reputatie 7
Badge +35

Kun je via webmail al in dat emailaccount?

Ik ga gewoon naar de ziggo website voor de ziggo mail, hier log ik in.

Reputatie 7
Badge +35

Dat bedoel ik ook met webmail.:relaxed:

En zie je dan wel de Inbox en andere mappen of komt daar de foutmelding?

Ik kom niet verder dan het inlogscherm, daaronder staat dan de melding al

Account wordt momenteel aangemaakt. Dit kan even duren, probeer het later nogmaals. (LGI-0002)

Reputatie 7
Badge +35

OK, duidelijk, dan wordt het toch weer een klusje voor een Ziggo moderator.

Reputatie 7

Account wordt momenteel aangemaakt. Dit kan even duren, probeer het later nogmaals. (LGI-0002)

Ik zie daar momenteel geen bekende storing van of iets dergelijks. Zou je in Mijn Ziggo het wachtwoord van het e-mailadres eens aan kunnen passen en daarna nogmaals proberen in te loggen via de webmail?

Als het daarna nog steeds niet werkt kan ik het doorzetten naar onze IT afdeling.

Reputatie 4

Wat soms ook erg verhelderend kan werken is om eens de ‘Private modes’ van je browser te gebruiken en dan opnieuw de pagina te bekijken. Soms kan je browser ook bepaalde dingen vasthouden die dan door een site verkeerd worden opgepikt, of zitten er plugins in de weg.

Private mode schakelt al die zooi (tijdelijk) uit en benaderd een site alsof je er nooit bent geweest.

Zoals gezegd; vaak kan dit erg handig zijn.

Reageer