1
Vraag
2
Reacties
Frans Maes

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet Ziggo emailadres kan niet via Ziggo wifi Mail uitsturen

Ik heb 2 email adressen (niet Ziggo) waarbij het niet mogelijk is om mail uit te sturen via ziggo WiFi. Dit is wel mogelijk als ik het 4G netwerk gebruik of VPN opzet. Fout treedt op sinds ik het nieuwe ziggo modem en security heb geïnstalleerd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Frans Maes wrote:
De smtp server van het email adres. En dat werkt dus ook op 4G en via VPN. Ik zal eens opnieuw installeren.



gebruik simpel smtp.ziggo.nl als uitgaande smtp voor je niet Ziggo mail adressen dan moet het werken.
Zo werkt het bij mij ook al jaren 😉

Bekijk in context

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Frans Maes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Bedoel je dan de Ziggo Hotspot?
Of gaat het echt via je eigen Ziggo Wifi (via je router/modem) niet goed?

Is wel heel vreemd want ik kan gewoon mail uitsturen, of ik nu een @Ziggo mail adres neem of een @heelandermail adres. Heb je dan wel je uitgaande mail instellingen goed staan? (zal vast wel, maar controleer nog even) - https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap

En heb je al eens geprobeerd om je mail eruit te halen en opnieuw in te stellen?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Frans Maes wrote:
Ik heb 2 email adressen (niet Ziggo) waarbij het niet mogelijk is om mail uit te sturen via ziggo WiFi. Dit is wel mogelijk als ik het 4G netwerk gebruik of VPN opzet. Fout treedt op sinds ik het nieuwe ziggo modem en security heb geïnstalleerd.



Welke smtp server heb je ingesteld staan ?
Frans Maes
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De smtp server van het email adres. En dat werkt dus ook op 4G en via VPN. Ik zal eens opnieuw installeren.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Frans Maes wrote:
De smtp server van het email adres. En dat werkt dus ook op 4G en via VPN. Ik zal eens opnieuw installeren.



gebruik simpel smtp.ziggo.nl als uitgaande smtp voor je niet Ziggo mail adressen dan moet het werken.
Zo werkt het bij mij ook al jaren 😉
Frans Maes
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK maar werkt dit dan ook in het buitenland?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Frans Maes wrote:
OK maar werkt dit dan ook in het buitenland?


ehehe dat weet ik niet zeker .........
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic