Rina Ooijevaar

Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet beveiligd ondanks Ziggo safe online

Goedemiddag,

Ik heb hier een melding gedaan. Vervolgens vragen jullie om meer gegevens die ik heb aangeleverd om vervolgens niets meer te horen.

Zijn jullie bezig het probleem op te lossen of kunnen jullie dit om wat voor reden dan ook niet?

Zou fijn zijn om dit even te laten weten.

De abonnementskosten stijgen ieder jaar maar zo te merken daalt de dienstverlening.

Graag uw reactie.

Rina

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Waarom ga je niet verder in je oude topic?

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/beveiliging-e-mailaccount-62902

 

Dit is in principe een klanten helpen andere klanten forum.

Ziggo medewerkers komen langs voor ondersteuning .

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Waarom ga je niet verder in je oude topic?

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/beveiliging-e-mailaccount-62902

 

Dit is in principe een klanten helpen andere klanten forum.

Ziggo medewerkers komen langs voor ondersteuning .

Rina Ooijevaar
Topicstarter
Level 2
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik begon een nieuwe topic in de hoop dat het bij Ziggo weer onder de aandacht kwam. Ik wist niet dat dit een klanten helpen klanten forum betreft. Maar op mijn vorige topic heb ik inderdaad reacties gekregen van anderen dus ik ga maar kijken of het mij met die tips lukt om het op te lossen want ik begrijp inmiddels wel dat ik van Ziggo niets hoef te verwachten in dit verhaal.

Uitgelicht topic