Sunny

Level 5
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Niet alle mail komt binnen (Outlook 2010)

Hallo iedereen,

 

Ik maak gebruik van Outlook 2010. Omdat ik hier meerdere emailadressen actief in heb die .pst gebruiken heb ik ook mijn Ziggo mail via de pop server ingesteld zodat ik al mijn mail in 1 bestand heb staan (Imap maakt anders gebruik van .ost).

Echter ik krijg mijn gelezen bevestigingen niet binnen bij Outlook.

Log ik in op mijn webmail staan ze daar wel maar ze komen dus niet binnen bij Outlook.

Wat valt hier aan te doen?

Ik heb al mijn instellingen gecontroleerd en alles staat goed. Ook in de webmail alles gecontroleerd en staat het goed. Waarom stuurt hij dan de leesbevestigingen niet door naar Outlook?

Ik snap het niet meer.

Wie weet de oplossing?

Alvast bedankt!

2 Reacties 2
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi Sunny, helaas heb ik op kantoor geen Outlook 2010 tot mijn beschikking en kan ik ook geen persoonlijk e-mailadres instellen (zonder heel lang met IT aan de lijn te hangen) om dit te testen. Onze Outlook versie ondersteunt ook geen leesbevestiging lijkt het, ik kan het wel aanvinken maar krijg bij ontvangst geen optie om de bevestiging te versturen…

Wellicht hebben andere Community gebruikers hier meer ervaring mee, succes!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

“Echter ik krijg mijn gelezen bevestigingen niet binnen bij Outlook.”

Wat bedoel je precies met gelezen bevestigingen?
Bedoel je dat aan je gestuurde leesbevestigingen niet te zien zijn in je Outlook inbox?

Outlook met POP haalt de mail op uit de inbox van Ziggo, zoals je ziet in de webmail.

Of bedoel je dat de mails die je gelezen hebt via de webmail, als niet gelezen in Outlook staan?

 

Uitgelicht topic