Beantwoord

My Vodafone - beveiligingsnotificatie per e-mail

  • 7 december 2019
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

Iedere keer als ik op mijn PC inlog bij Mijn Ziggo krijg ik een e-mail van Vodafone met onderstaande tekst. Hoe kom ik hier vanaf ?

 

Beste Meneer ,,,,,,,,,,

Even een seintje. Er is net ingelogd op je My Vodafone account via een ander apparaat.

Heb je dit zelf gedaan? Of weet je ervan? Dan is het prima.

Heb je niet zelf ingelogd?

Bekijk dan welke apparaten zijn ingelogd en wijzig je wachtwoord. Dan is de kust weer veilig.

Groet,

Team Vodafone

icon

Best beantwoord door EnergieBoy 7 december 2019, 12:46

Hoi @WillemIII 
Deze optie heb je waarschijnlijk zelf aangezet :blush:
Ga via de Mijn Ziggo app naar Profiel → Instellingen → E-mailnotificatie 
Daar kan je de waarschuwing uitzetten en dan krijg je geen mail meer.

Meer info over de Mijn Ziggo app kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/apps/mijn-ziggo-app?CMP=url_mijn-ziggo-app

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7

Hoi @WillemIII 
Deze optie heb je waarschijnlijk zelf aangezet :blush:
Ga via de Mijn Ziggo app naar Profiel → Instellingen → E-mailnotificatie 
Daar kan je de waarschuwing uitzetten en dan krijg je geen mail meer.

Meer info over de Mijn Ziggo app kan je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/apps/mijn-ziggo-app?CMP=url_mijn-ziggo-app

Bedankt, maar ik maak geen gebruik van de Mijn Ziggo app. Ik heb het nu uitgezet in Mijn Ziggo → Mijn Account.

Ik vind het echter vreemd dat deze waarschuwing alleen bij inloggen op mijn PC wordt gegeven. Misschien iets te maken met cookies ?

Reputatie 7

Yep, zo ie zo koekjes en voor jezelf als beveiliging. Zelf ben ik wel blij met deze service!

Met deze link kom je direct in Mijn account en kun je van alles en nog wat instellen.

https://account.ziggo.nl/account/overzicht