Vraag

Maximum aantal serververbindingen overschreden in Thunderbird

• 11 november 2019
  • 6 Reacties
  • 54x Bekeken

• Ontdekker
  • 2 reacties

Sinds een paar weken krijg ik iedere keer dat ik Thunderbird opstart de melding dat het maximum aantal verbindingen met de IMAP-server is overschreden. Er staat 1 Ziggo-account ingesteld. Thunderbird draait op 1 pc. Ik heb bij de serverinstellingen (geavanceerd) het maximum aantal verbindingen geleidelijk verlaagd van 5 naar 1. Geen positief resultaat.,

Hoe kan ik dit oplossen?

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +12

@MuJ ,

Zet bij de serverinstellingen de optie “Op nieuwe berichten controleren bij opstarten” eens uit. Was bij eerdere versies de oplossing voor dit probleem.

Succes.

Reputatie 7

Ik gebruik zelf ook Thunderbird belangrijkste is dat je hem goed update, er zijn behoorlijke veranderingen gaande.

check anders de instellingen

IMAP, SMTP, en overige instellingen

Reputatie 7

Hey @MuJ . Welkom hier! 

We horen graag hoe het gaat na de tips die je hier gekregen hebt. Is het opgelost? :-) 

Reputatie 7

Misschien nog een paar tips, zo staan mijn instellingen op me Ziggo account, misschien ook handig voor jou.

Beste mensen,

Heel erg bedankt voor al jullie moeite. Ik heb alle raadgevingen opgevolgd en alle instellingen nogmaals gecheckt, maar helaas het heeft niet mogen helpen.

Dave, bedankt voor de moeite om die screenshots te maken (en te bewerken).

Tenzij er nog iemand is die een andere oplossing weet, zal ik het er mee moeten doen.
Gelukkig worden wel alle berichten opgehaald en kan ik ook berichten verzenden, maar de foutmelding blijft.

PS Ik heb inmiddels ook Thunderbird grondig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen effect.

Reageer