Beantwoord

Map Gefilterd in ziggo webmail

  • 29 december 2018
  • 4 Reacties
  • 88x Bekeken

Reputatie 2
In mijn Ziggo webmail zie ik een map Gefilterd, met wat submappen die óf leeg zijn óf oude mails bevatten uit 2015.
Geen idee hoe lang die map er is en hoe die er gekomen is. Ik heb bijvoorbeeld (nog) geen filterregels ingesteld.
Kan ik de map Gefilterd (met inhoud) verwijderen?
De map met submappen verschijnt ook in de app Mail van Windows 10.
icon

Best beantwoord door Brampie 30 december 2018, 16:38

Ik bedacht me dat de map moest stammen uit de tijd dat ik met berichtregels werkte in Outlook Express. De map verscheen niet in Windows Live mail, nu wel in de app Mail.
Ik heb hem via Mail verwijderd.
Het was dus eigenlijk een non-probleem. Sorry.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Interessant, nog nooit gezien of gelezen hier.

Vreemde actie van de Ziggo server, maar misschien kan een Ziggo moderator dit uitleggen zodra zij/hij hier langskomt.
Reputatie 2
Ik wacht af. Heeft geen haast.
Reputatie 2
Ik bedacht me dat de map moest stammen uit de tijd dat ik met berichtregels werkte in Outlook Express. De map verscheen niet in Windows Live mail, nu wel in de app Mail.
Ik heb hem via Mail verwijderd.
Het was dus eigenlijk een non-probleem. Sorry.
Reputatie 7
Badge +35
No problemo , het issue is opgelost en met uitleg, TOP.☺