Beantwoord

Mailen naar outlook.com: niet verstuurd

  • 12 mei 2019
  • 7 Reacties
  • 197x Bekeken

Mijn mails van mijn eigen PC met Ziggo account worden niet verstuurd naar mijn laptop met mijn eigen outlook.com account. Hoe kan ik dat verhelpen? Krijg de mededeling
550 msg-id=1hPl4d-0002Kj-WD)
icon

Best beantwoord door tuutvogel 13 mei 2019, 17:33

Dank je. Heb het aangepast. Ik kan niet zien wat het emailadres van de systeembeheerder is! Als ik op 'berichtopties' klik staat er niets! En het bericht kan ook niet beantwoord worden, alleen de keuzen uit doorsturen of opnieuw verzenden.
Laat het verder maar zitten 😞
Ik ga een nieuw account aanmaken, hopelijk heb ik dan geen problemen meer.
Bekijk origineel

7 Reacties

Ik zou als ik jou was dit bericht eens even lezen:
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/te-verzenden-email-reply-soms-geweigerd-door-ziggo-mailserver-1836
Bedankt voor je antwoord. Je vewijst naar iets van 4 jaar geleden. Tot half april werkte alles echter normaal en daarna ineens niet meer. Ik heb ook nog een @zonnet account op mijn PC en als ik vanaf @zonnet (via Ziggo) mail naar mijn outlook adres dan gaat het gewoon goed.
Ok. Je gebruikt een Email Client op je PC.
Welke?
In die Mail Client heb je twee Accounts aangemaakt begrijp ik.
Ziggo Account voor je Ziggo Email address
Zonnet Account voor je Zonnet Email address
Goed begrepen zo?

Je kunt niet verzenden naar je Outlook Email address met het Ziggo Account
Die 550 Error staat die in een teruggekaatst (Bounced) Email bericht na de verzending?
Dan is er meer Info nodig. Is die info er? Laat eens zien.
_____________________________________________
Van: Systeembeheerder
Verzonden: zondag 12 mei 2019 11:47
Aan:
Onderwerp: Onbestelbaar: notulen





Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.



Onderwerp: notulen

Verzonden: 12-5-2019 11:47



De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:



'xxx@outlook.com' op 12-5-2019 11:47

550 msg-id=1hPl4d-0002Kj-WD)
Right. Het was een Bounce. Veel word je er niet wijzer van.
Sorry: je had had de username van je email adres weg moeten laten.
Dat kan nu nog. Klik ... rechts onderaan van je bericht op ..., kies Bewerk en vervang het door xxx.

Die 'systeembeheerder' wat is het email adres daarvan?
Kan bij Ziggo zijn maar ook ergens anders......
Dank je. Heb het aangepast. Ik kan niet zien wat het emailadres van de systeembeheerder is! Als ik op 'berichtopties' klik staat er niets! En het bericht kan ook niet beantwoord worden, alleen de keuzen uit doorsturen of opnieuw verzenden.
Laat het verder maar zitten 😞
Ik ga een nieuw account aanmaken, hopelijk heb ik dan geen problemen meer.
Ik kan niet zien wat het emailadres van de systeembeheerder is!

Onmogelijk. Erop klikken of zo. Kan bij elke Email Client.
Welke gebruik je, vroeg ik. Nog geen antwoord gezien.

Wat je wilt gaan doen, helpt niet denk ik. We wachten af. Kan meevallen.
Laat je vorderingen weten.

Reageer