Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden, rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Als u dit door een Ziggo mod wilt laten behandelen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( deze zijn alleen voor hun zichtbaar ), aan de hand daarvan kunnen ze uw gegevens en instellingen achterhalen.
Ik verwacht niet dat het mail quota te verhogen is. Maar, email is ook geen archief. Sterker nog, het kan voorkomen dat tijdens problemen bij Ziggo, uw ( wat ) mail kwijt raakt en aangezien Ziggo geen backup heeft van uw/onze email, is weg definitief weg. Hebt u dus heel belangrijke email in uw mailbox staan, dan is een eigen backup noodzakelijk.
Tevens is het af en toe opruimen van uw Ziggo mailbox natuurlijk gewoon een goede zaak.