1
Vraag
2
Reacties
Vullings

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mailadres behoud na opzegging?

Ik heb een vraag.

Ik ga binnenkort overstappen van ziggo naar een andere provider, nu is het zo dat op 30/1/17 contract beïndigd wordt en op die datum de nieuwe contract ingaat. Maar ik heb niet eerder toegang tot mijn nieuwe emailadres, dus is mijn vraag of dat de mailadres van ziggo langer toegankelijk blijft om alle inkomende mails door te sturen, al is het maar 2 of 3 maanden, maar dan geeft mij genoeg tijd om het allemaal in orde te maken!

Met vriendelijke groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

 Email is onderdeel van een service van Ziggo en beëindigen van het contract betekent dat het mailaccount ook direct vervalt.

(overigens geblokkeerd voor een paar maanden zodat het niet aan anderen toegewezen kan worden)

*Edit door moderator*

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
U kunt er het beste vanuit gaan, dat het emailadres direct vervalt. U kunt een gmail account aanmaken, dat is provider-onafhankelijk.
Vullings
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:
U kunt er het beste vanuit gaan, dat het emailadres direct vervalt. U kunt een gmail account aanmaken, dat is provider-onafhankelijk.


Kan ziggo dan echt niet iets betekenen?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Vullings wrote:


Kan ziggo dan echt niet iets betekenen?

Dat moet u aan Ziggo vragen, niet aan uw medeklanten.
Vullings
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:
Vullings wrote:


Kan ziggo dan echt niet iets betekenen?

Dat moet u aan Ziggo vragen, niet aan uw medeklanten.


Vandaar ik het via de community vraag, hier zit ziggo klantenservice zelf ook mee in.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Heb ivm verhuizing half jaar lang gebruik kunnen maken en mijn Chello werkt nu nog steeds ben opnieuw klant nu met mijn Chello adres 🙂
Leemana

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad jammer dat hier geen duidelijk antwoord over te vinden is op de website bij de klantenservice.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

 Email is onderdeel van een service van Ziggo en beëindigen van het contract betekent dat het mailaccount ook direct vervalt.

(overigens geblokkeerd voor een paar maanden zodat het niet aan anderen toegewezen kan worden)

*Edit door moderator*

Verwijderd account
Niet van toepassing

Indien er geen internetabo meer is bij Ziggo vervallen automatisch alle e-mailadressen, zie de voorwaarden.
 

Peter-M

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het emailadres blijft nog een aantal maanden beschermd, voordat het vrijgegeven wordt. Vanaf dan kan een ander het emailadres aanmaken onder zijn/haar eigen account. De kans hierop is klein als je een zeer unieke naam hebt. De kans wordt groter als jouw emailadres bijvoorbeeld jansen@ziggo.nl heet.
Het is onzeker hoe lang het Mijn Ziggo account en de email accounts nog actief blijven na opzeggen. Het kan na een maand of soms na een paar dagen al ineens niet meer actief en toegankelijk zijn.
Ik ken een klant die drie maanden naar het buitenland ging en daarna weer abonnee wilde worden. De afdeling retentie heeft hem toen gedowngraded naar het allergoedkoopste abonnement, "tientje vriendje" of zo iets. Zo was zijn emailadres toch nog gegarandeerd tegen zo laag moglijke kosten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic