Het is een bekende storing Abel34, helaas is deze nog niet helemaal opgelost. Wij werken er aan en geven voorbeelden altijd door aan de technische dienst. Zij nemen geen contact op maar nemen de voorbeelden wel mee in de analyse van het probleem.
- Het wijzigen van het wachtwoord is bij een deel van de klanten de oplossing geweest. Bij een deel helaas ook niet. Dit is ook bekend. Voor jou houd dit in dat het afwachten is tot wij het probleem opgelost hebben, er is geen tussentijdse oplossing.
- Zorg dat je bij het instellen van een e-mail programma niet een alias opgeeft, maar vul altijd het echte e-mail adres in.
Update: Het viel op dat deze storing inmiddels van de storingschecker is verwijderd. Bij navraag blijkt dat het probleem nog niet officieel is opgelost maar er hebben na aanpassingen eerder deze week nog maar zo weinig mensen last van (na de vereiste wachtwoord aanpassing) dat alle gevallen die overblijven individueel worden aangepakt. Ik ga controleren of dit bij jou is gebeurd, en zo niet dan zet ik alsnog alsnog alles in gang. Stuur mij daarvoor een
privébericht met je postcode en huisnummer.