Hoi Fred, waarschijnlijk weinig reactie omdat iedereen zijn hoofd erover breekt wat dit nou zou kunnen zijn
Je zou bijna zeggen een hele trage upload waardoor er een timeout optreedt maar de desktop is zeker bekabeld aangesloten toch ? Het zijn ook geen e-mails met enorme bijlages neem ik aan ?
Mocht je iemand kennen die ook een internetaansluiting van Ziggo heeft dan zou je het eventueel daar eens kunnen testen om te zien of het probleem zich ook op een andere Ziggo verbinding voor doet.
De fout kan inhouden dus inhouden dat de verbinding met de mailserver verbroken is…
Google :
Foutmelding 0x800ccc0f wordt dan ook veroorzaakt doordat de verbinding met de mailserver plotseling is verbroken, bijvoorbeeld door het uitvallen van de verbinding of een storing in het dataverkeer met je modem. Probeer nogmaals te verbinden en jouw e-mail opnieuw op te halen.
Foutmelding door virusscanner
Ook kan je virusscanner te lang doen over het scannen van de binnenkomende berichten. Om dit op te lossen kun je de server time-out in je mailprogramma verhogen. Je kunt dit in Outlook instellen via de volgende stappen:
Open Outlook,
Klik op ‘Extra’,
Klik op ‘Accounts’,
Klik op het tabblad E-mail,
Selecteer het E-Mail account,
Klik op Eigenschappen (‘Properties’),
Klik op het tabblad Geavanceerd (‘Advanced’),
Onder ‘Time outs voor de server’ zie je een schuifknop. Zet deze zo ver mogelijk naar rechts.
Overige oplossingen bij foutmelding 0x800ccc0f
Schakel het anti-virus programma uit
Schakel de firewall uit
Het e-mailbericht is te groot
Verwijder het account in je mailprogramma en maak een nieuw account aan