Vraag

Mail vertraagd

  • 20 februari 2020
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Sinds een paar dagen, heb ik er last van dat sommige mails vertraagd aankomen op mijn ziggo mail.

Ik heb al mijn instellingen in webmail al nagekeken, mijn geblokkeerde afzenders al weggegooid, maar niets helpt.

Zelfs mail die geforward word vanaf gmail naar ziggo, komt soms pas na een half uur aan.

Een mail van een webshop heeft er afgelopen dinsdag 5 uur over gedaan, en vandaag is zo'n zelfde mail nu al 7 uur onderweg, en nog steeds niet aangekomen.

Ziggo kan niets vinden.

Ongeveer een half jaar geleden is dit ook al een keer gebeurd, en toen lag het probleem bij een ziggo server.

(Verzonden mail vanuit Ziggo komt vertraagd aan bij @ziggo.nl en @live.nl) , maar was toen niet alleen mail van ziggo naar ziggo.

Ik heb nog even verder gezocht, en het ligt ook niet aan spf, dkl of dmarc instellingen

 spf=pass (52.58.181.165;__________.nl);
dkim=pass header.d=________.nl;
dmarc=pass header.from=________.nl (p=reject sp=reject dis=pass);

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +9

Kopieer je headers van een verdachte mail eens in https://mxtoolbox.com/EmailHeaders.aspx

Dan kun je zien waar de vertraging zit.