abuiks

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail versturen lukt niet - 550-Message refused by spam filter

Ik krijg sinds kort via de webmail de melding "550-Message refused by spam filter" als ik mails wil versturen. Iemand een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi abuiks , welkom op de Community :smile:

Wat vreselijk onhandig dat iedere keer als je nu een mail wilt versturen je tegen die foutmelding aanloopt. Dat maakt niet gemakkelijk om nu de nodige mails weg te werken! Daar gaan we samen mee aan de slag.

Ik raad je aan om in dit topic een kijkje te nemen! Mijn vriendelijke collega Jesse legt daar precies uit wat deze foutmelding betekent en - vooral belangrijk - hoe je deze uit de weg ruimt!

Kom je daar niet uit of roept het meer vragen op, dan kun je onder dat topic of hier reageren. Ik schiet je dan verder te hulp.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi abuiks , welkom op de Community :smile:

Wat vreselijk onhandig dat iedere keer als je nu een mail wilt versturen je tegen die foutmelding aanloopt. Dat maakt niet gemakkelijk om nu de nodige mails weg te werken! Daar gaan we samen mee aan de slag.

Ik raad je aan om in dit topic een kijkje te nemen! Mijn vriendelijke collega Jesse legt daar precies uit wat deze foutmelding betekent en - vooral belangrijk - hoe je deze uit de weg ruimt!

Kom je daar niet uit of roept het meer vragen op, dan kun je onder dat topic of hier reageren. Ik schiet je dan verder te hulp.
abuiks
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat roept enkel meer vragen op, omdat ik nu webmail gebruik. Er moet toch gewoon een snelle oplossing zijn zodat ik weer kan mailen?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey abuiks . Kan je me vertellen welke vragen het oproept? Dan kan ik gerichter helpen/antwoord geven :-).
abuiks
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sommige mails worden wel verstuurd, waarom die enkele dan niet? Waarom zou ik een stappenplan moeten doorlopen voor volledig normale mails? Het is webmail, dus draait volledig op jullie servers, wat zou ik dan moeten veranderen? Het heeft steeds goed gewerkt, waarom nu niet meer?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dan moeten we op zoek naar de oorzaak dat enkele mails worden tegengehouden. In je eerste bericht had ik niet door dat het om enkele en niet alle ging :-).

Sinds wanneer speelt dit? Gaat bij het versturen naar 1 specifiek e-mailadres (of account) mis? Kan je naar dit adres niets sturen? (dus ook niet een 'lege' mail?)
abuiks
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Speelt zover ik weet sinds begin vorige week, het gaat bij verschillende mail adressen mis. Niets versturen kan ik wel proberen, alhoewel de ontvanger dat vast ook wel vreemd vindt ?

Uitgelicht topic