Ik heb begin van de avond op iphone en imac de pop account verwijderd en een imap aangemaakt voor mijn emailadres. Meer apparaten heb ik niet. Ik was namelijk al de hele middag bezig mijn geblokkeerde email te laten deblokkeren en te herinstellen en vervolgens kreeg ik de ene na de andere foutmelding.
Of ik nou popinstelligen of imapinstellingen gebruikte, ik kon niet verzenden en niet ontvangen.
Bij Ziggo zeiden ze: imap gaan gebruiken, maar ik kon het in de popaccount niet juist gewijzigd krijgen
Ik heb toen de pop maar verwijderd en heb alles nieuw aangemaakt.
Waarschijnlijk is dat fout gegaan en daardoor alle mail verdwenen.
Ik vind dit zo onwaarschijnlijk raar, want ik heb dus nog wel een aantal mails opnieuw binnen gekregen van afgelopen week, maar bv alle reklame van afgelopen week is wel weggebleven.
Intussen ben ik dus wel alles kwijt, ik mail heel veel, alles “zwart op wit”, ga binnenkort verhuizen, ben al 2 weken bezig alles te regelen, ik heb niks meer…
Belangrijke schoolmails van mijn kinderen weg, cursussen, inloggegevens noem het maar op.
Emailadressen die ik reply-de, ik heb niks meer. Ja ik had me er achteraf gezien beter in moeten verdiepen, maar ik heb er echt niet bij stil gestaan dat het zomaar weg zou zijn.
Ik ben echt van slag ervan….