leogijselhart

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail sync

Ls,
Ik heb een vraag over ontvangen van mail.
Ik gebruik al meer dan een half jaar Outlook, tot vandaag alles goed. Er komt echter nu geen mail meer binnen. Steeds deze onderstaande melding;
Taak mappen synchroniseren die zijn aangemeld via @ziggo.nl rapporteert fout (0x800CCC0E) Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met internet provider.
Heb al veel geprobeerd, ook het stappenplan van Ziggo, kom er niet uit.
Op mijn iPad komt de mail wel binnen.

** aangepast door moderator, e-mail adres verwijderd in verband met privacy **
1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
leogijselhart Gezien je het begrip synchroniseren gebruikt, vermoed ik dat je IMAP gebruikt in je mailinstellingen.

Als je via IMAP werkt, dan zou ik het account verwijderen en weer opnieuw aanmaken.
Als je in Outlook alleen je email adres en je wachtwoord invoert, krijgt Outlook vanzelf alle verdere gegevens van de Ziggo mailservers en hoef je zelf niets in te vulen voor een juiste verbinding.

Als je via POP werkt, dan zou ik even de instellingen nakijken, als je POP verwijderd is alles weg, als je geen backup hebt gemaakt.

Uitgelicht topic