Beantwoord

mail retour van kpnplanet.nl in Outlook

• 12 november 2019
  • 3 Reacties
  • 73x Bekeken

Hallo, ik krijg in outlook de mail gestuurd aan kpnplanet.nl steeds retour. ontvangen gaat wel.

icon

Best beantwoord door Be rt 12 november 2019, 14:18

Niet iedereen kan alles weten, gelukkig ben je geen sukkel.:relaxed:

De foutcode is duidelijk, die komt van een KPN mail server, dit soort meldingen kom ik veel tegen op het internet.

Hoe staan je verzendende SMPT instellingen in Outlook?

Zo zouden ze moeten staan als je met Outlook via een Ziggo verbinding verstuurt, weet je ze niet te vinden, laat het hier weten, samen met de versie van je Outlook.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4

Via welke provider stuur je die mails en met wat voor domein als afzender? Je bericht is een beetje te vaag om hier adequaat antwoord op te kunnen geven. Ook niet onbelangrijk: welke foutmelding krijg je bij die teruggestuurde mails?

Mijn theorie is dat je je ziggo e-mail adres gebruikt bij een andere provider (zoals Microsoft’s webmail), en dat werkt niet ivm spam beveiliging.

Wat een info, voel me sukkel maar :

Bij retour staat SMTP error 550 5.0.0

Mail rejected

Reputatie 7
Badge +35

Niet iedereen kan alles weten, gelukkig ben je geen sukkel.:relaxed:

De foutcode is duidelijk, die komt van een KPN mail server, dit soort meldingen kom ik veel tegen op het internet.

Hoe staan je verzendende SMPT instellingen in Outlook?

Zo zouden ze moeten staan als je met Outlook via een Ziggo verbinding verstuurt, weet je ze niet te vinden, laat het hier weten, samen met de versie van je Outlook.

Reageer