Onlangs heb ik een mailadres opgeheven omdat ik daar toch alleen maar spam op kreeg (gelukkig vingen de algemene spamfilters van ziggo ook al e.e.a. af).
Echter, nadat ik het had opgeheven en ook uit mijn accountinstellingen had verwijderd krijg ik nog steeds alle berichten naar dat adres binnen. Sterker nog, het zijn er nu veel meer, want blijkbaar wordt er door de algemene spamfilters niets meer tegengehouden.
Hoe kan dit? Is dit het onbedoelde neveneffect van een service van Ziggo? Dat je nog steeds mail krijgt van opgeheven adressen (om te voorkomen dat je mail kwijtraakt ofzo als je per abuis het mailadres verwijderde)? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik echt niets meer van dit adres binnenkrijg zonder zelf allerlei filters te moeten instellen?
Ik heb het mailadres immers niet meer en heb dus ook liever niet dat het via een omweggetje toch in mijn inbox komt.
Samenvatting: Emailadres bestaat niet meer in de lijst bij emailmanagement, maar krijg toch ongewenste mail via dat adres.