Nadine 79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mail werkt niet meer zonder abonnement van Ziggo.

Net contact gehad met medewerker over mail Kan geen mail meer inzien bia jullie nieuw wachtwoord aangemaakt en toch niet gelukt dit bleek omdat ik geen internet meer heb via jullie . Medewerker heeft mail omgezet na Gmail account .De mail wat ik in jullie account heb staan kan ik niet meer inzien en hierin staan belangrijke gegevens . Kunnen jullie deze mail doorsturen na mijn Gmail account dit zou heel fijn zijn  .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Als je geen internet meer hebt van Ziggo, dan is je mail account ook verdwenen waarschijnlijk. 

Wanneer is het abonnement opgezegd? Meestal kun je daarna nog wel een tijdje van je e-mail gebruik maken. Als het langer geleden is niet.

Welk e-mail pakket gebruikte je voor je Ziggo mail? Of was dat webmail?

In het eerste geval is er nog kans dat je mail nog ergens op een PC, tablet of telefoon staat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Als je geen internet meer hebt van Ziggo, dan is je mail account ook verdwenen waarschijnlijk. 

Wanneer is het abonnement opgezegd? Meestal kun je daarna nog wel een tijdje van je e-mail gebruik maken. Als het langer geleden is niet.

Welk e-mail pakket gebruikte je voor je Ziggo mail? Of was dat webmail?

In het eerste geval is er nog kans dat je mail nog ergens op een PC, tablet of telefoon staat.

Nadine 79
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het internet is al meer als 1 jaar opgezegd . En heb nog steeds de mail kunnen gebruiken wel alleen ontvangen . Ik gebruikte Outlook . Nee mail is nergens meer terug te vinden .  Effe kijken hoe ik dit ga oplossen met belangrijke mail  . Gister verschillende keren contact gehad met ziggo en laatste telefoontje was zo onvriendelijk en zonder respect . Ik vroeg om een paar dagen internet om de mail te kunnen omzetten naar Gmail dit kon niet . Mevrouw kapte het gesprek gewoon af .Dit noem je dan klantvriendelijk na jaren klant te zijn Ik ben klaar met ziggo vandaag KPN bellen en dan stap ik over .Scheelt ook nog enorm in abb per maand . Dankjewel voor je reactie 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Het internet is al meer als 1 jaar opgezegd.

…………………..

Ik ben klaar met ziggo vandaag KPN bellen en dan stap ik over

Dit snap ik niet. Je hebt al 1 jaar geen Internet meer van Ziggo en gaat nu overstappen naar KPN. Overstappen van wat naar KPN?

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Nadine 79 wrote:

Het internet is al meer als 1 jaar opgezegd . En heb nog steeds de mail kunnen gebruiken wel alleen ontvangen . Ik gebruikte Outlook . Nee mail is nergens meer terug te vinden .  Effe kijken hoe ik dit ga oplossen met belangrijke mail  . Gister verschillende keren contact gehad met ziggo en laatste telefoontje was zo onvriendelijk en zonder respect . Ik vroeg om een paar dagen internet om de mail te kunnen omzetten naar Gmail dit kon niet . Mevrouw kapte het gesprek gewoon af .Dit noem je dan klantvriendelijk na jaren klant te zijn Ik ben klaar met ziggo vandaag KPN bellen en dan stap ik over .Scheelt ook nog enorm in abb per maand . Dankjewel voor je reactie 

 

Met alles respect:

Je kan bedenken dat als je geen internet meer afneemt van Ziggo je e-mail ook stopt met werken, nog netjes dat je nog een jaar langer mail kon ophalen.

Als je voor de POP instellingen kiest bij het ophalen van mail dan haal je de mail op en word dan lokaal op je computer opgeslagen . ( ik doe dit al vanaf 1998 ) en kan van die tijd mijn mail altijd terughalen maar dan wel uit mijn archief.

Zoek eens op je computer naar een .pst  file misschien heeft je outlook eens een archief gemaakt. ( moet je altijd wel zelf even hebben goedgekeurd ) 

 

Uitgelicht topic