Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes

Lieve Ziggo doe wat aan u Support bij vooral mailblokkades bijv.

Gebruikers die om welke reden dan ook een niet meer werkende Ziggomail hebben.
Spreken hier vaak over een Blokkade van Ziggo enz. en ook dat het niet altijd 123 opgelost of op te lossen lijkt.

Ik krijg de dan indruk van kluitje riet... hahan :wink:

Zou het niet klantvriendelijk zijn ( ook al acht men de blokkade nodig ivm. veiligheid.)

Dat zolang de blokkade loopt en of er nog geen werkende oplossing is, er meer gegevens over hoe op te lossen en waarom exact enz ( log file info's) in die Ziggo accounts na inloggen voor die personen zichtbaar zijn.

Zo ook bij problemen dat er een soort ticket systeem in de klantaccount met voorgang maar vooral ook geconstateerde fouten uit o.a. mailserver log files voor deze zichtbaar zijn. (met natuurlijk alleen hun info's die belangrijk zijn voor welke waar support dan ook)

Nu is het raden naar van alles en nog wat en doodzonde van ieders tijd.
Vooral als de oplossing niet komt of te lang op zich laat wachten.

Zo ook heeft niet iedereen het geluk een kundige Ziggo Support medewerkers op dat vlak aan de lijn te krijgen enz enz. DUS ook hier is verbetering nog wenselijk!


Wat denken vinden jullie?

Verder als ik iets schrijf en het blijft zo staan zonder reactie van Ziggo zie lijkt mij dat ook niet echt snel voor zoiets belangrijks? :rage:
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/met-ziggo-mail-en-imap-altijd-een-backup-is-best-misleidend-pas-op-36993
6 Reacties 6
Zpiep
Topicstarter
Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Verder de TIP voor Ziggo klanten.
Vooral die verhuizen, pakket wijzigen of nog oudere merken / namen gebruiken als upc home enz.

Zorg dat u een up to date Ziggo online account heeft waar werkelijk alle diensten in vermeld en 100% juist staan.

Niet dat te oude verouderde zaken Adres/@home,@upc enz die men bij Support niet 123 in kan zien door de verschillende systemen en koppelingen snel vast loopt op iets wat te voorkomen is/was.
Dus volledige toegang tot alles wat over u lijntje / aansluiting loopt in uw account waar dan ook de wachtwoorden enz gewijzigd kunnen worden dit ivm veiligheid regelmatig doen ofcourse.

Bovenstaand kunnen de klanten wel zelf checken en bijhouden dat dit juist is en blijft.
Vooral zeer handig als men dit reeds op orde heeft voor dat men gaat verhuizen , abbo veranderen enz.
Zpiep
Topicstarter
Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Over doe wat aan uw Support gesproken, ook de mails uit via dit forum verstuurd hebben nog oude alleen http background image. ( dus onveilig melding daar niet https)

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/beveiligingscertivicaat-bij-ziggo-mail-wordt-onveilig-bij-openen-van-een-mail-36999#post367428

EN hoe support daar mee omgegaan is "zo praktisch mogelijk dus"

Zoveel keer dus http hardcoded in de htmll mail voor pics:
src="http://img.edm.ziggo.nl/sites/general/large_spacer.gif" alt="" width="300" height="1" style="display:block" border="0"/>      
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Hey Zpiep . Zoals altijd is duidelijk te merken dat je heel betrokken bent. Bedankt hiervoor! Natuurlijk staan we altijd open voor verbetering van onze service en diensten. Hierin is helaas niet alles mogelijk, maar we streven altijd naar meer perfectie. Thanks voor je feedback.
Zpiep
Topicstarter
Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Lycke Ziggo spreek ook even met Anne h die heeft e.a. aan pm's van me mijn info mag hij natuurlijk met jou / jullie delen daaruit

Betrokken is een groot woord, maar kom oudere mensen tegen die zo tegen e.a. oplopen, en dan is student aan huis vaak niet de beste oplossing! :wink:
efok

Level 17
  • 4013Posts
  • 219Oplossingen
  • 1590Likes
Zpiep Weer goed gevonden hoor. Moet je voor de aardigheid eens proberen wel via https verbinding te maken met :
https://img.edm.ziggo.nl/sites/general/large_spacer.gif


Krijg je prompt de melding:
img.edm.ziggo.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat. Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen: cslb.creatormail.co.uk, www.cslb.creatormail.co.uk

Dus eerst die server maar voorzien van een juist certificaat.
Overigens betreft dit zelfs een Google server (??)......
mtr --report -c 3 img.edm.ziggo.nl
Start: 2019-02-14T14:53:00+0100
HOST: desktop Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1.|-- router 0.0% 3 0.4 0.4 0.4 0.4 0.0
2.|-- 10.255.166.1 0.0% 3 5.8 7.8 5.8 10.8 2.6
3.|-- asn-rc0002-cr101-ae122-0. 0.0% 3 7.3 7.0 6.8 7.3 0.3
4.|-- asd-rc0001-cr101-bundle-e 0.0% 3 11.0 11.4 11.0 11.7 0.4
5.|-- ??? 100.0 3 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
6.|-- nl-ams14a-ri1-ae8-0.aorta 0.0% 3 12.0 14.3 12.0 18.2 3.4
7.|-- 74.125.146.228 0.0% 3 11.7 11.6 10.8 12.1 0.7
8.|-- 108.170.241.193 0.0% 3 11.8 11.9 11.6 12.4 0.4
9.|-- 108.170.236.139 0.0% 3 11.7 12.0 11.7 12.2 0.3
10.|-- 9.254.178.107.bc.googleus 0.0% 3 11.6 11.5 11.1 11.8 0.4
Zpiep
Topicstarter
Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Yep heel veel veel teveel is hopeloos verouderd op het web en niet meer echt safe.

Maar wel ook vanuit politiek schreeuwen en janken als het weer eens ergens fout gaat terwijl dit juist zo voorspelbaar is dat het wel weer ergens fout moet gaan. hihi :wink:

Uitgelicht topic