Spreken hier vaak over een Blokkade van Ziggo enz. en ook dat het niet altijd 123 opgelost of op te lossen lijkt.
Ik krijg de dan indruk van kluitje riet... hahan

Zou het niet klantvriendelijk zijn ( ook al acht men de blokkade nodig ivm. veiligheid.)
Dat zolang de blokkade loopt en of er nog geen werkende oplossing is, er meer gegevens over hoe op te lossen en waarom exact enz ( log file info's) in die Ziggo accounts na inloggen voor die personen zichtbaar zijn.
Zo ook bij problemen dat er een soort ticket systeem in de klantaccount met voorgang maar vooral ook geconstateerde fouten uit o.a. mailserver log files voor deze zichtbaar zijn. (met natuurlijk alleen hun info's die belangrijk zijn voor welke waar support dan ook)
Nu is het raden naar van alles en nog wat en doodzonde van ieders tijd.
Vooral als de oplossing niet komt of te lang op zich laat wachten.
Zo ook heeft niet iedereen het geluk een kundige Ziggo Support medewerkers op dat vlak aan de lijn te krijgen enz enz. DUS ook hier is verbetering nog wenselijk!
Wat denken vinden jullie?
Verder als ik iets schrijf en het blijft zo staan zonder reactie van Ziggo zie lijkt mij dat ook niet echt snel voor zoiets belangrijks?

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/met-ziggo-mail-en-imap-altijd-een-backup-is-best-misleidend-pas-op-36993