Ik krijg een Chello.nl e- mailadres niet als IMAP- of POP-account ingesteld in Outlook 365 op een nieuwe PC. Niet automatisch, en niet handmatig met de instellingen vermeld op de website van Ziggo. Het is het enige e-mailaccount.
Ook inloggen op Ziggo webmail lukt niet. Op iPhone en iPad werkt de mail wel. Vreemd genoeg zijn de test-e-mails die verzonden worden tijdens het instellen van het account wel verzonden, ze komen binnen op de telefoon. De inloggegevens zijn dus goed. Hoe komt het dat ik dan toch niet op de webmail kan inloggen? Is chello.nl te oud?
Tweede vraag is een Outlook vraag, misschien dat iemand hier daar antwoord op heeft. In Outlook zie ik wel mappen staan, en er is een .ost-gegevensbestand. Bij accounts zie ik echter geen E-mail account staan. Verzenden en ontvangen lukt dan ook niet. Wel een gegevensbestand. Dat wil ik ontkoppelen en dan weggooien zodat ik opnieuw kan beginnen. Maar ontkoppelen lukt niet omdat dat op het tabblad accounts moet, dat helemaal leeg is. Als ik het gegevensbestand handmatig via Verkenner verwijder, wordt het meteen weer automatisch aangemaakt. 'Onder water' kent Outlook het account dus wel. Hoe krijg ik dat onzichtbare account weg zodat ik het helemaal opnieuw kan proberen?