huub1963

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg geen email van Ziggo meer binnen

Hallo ik krijg geen emails meer binnen van ziggo op mijn mailadres
8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zie je ze ook niet in je webmail of in de webmail in de spam map?
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
huub1963 wrote:
Hallo ik krijg geen emails meer binnen van ziggo op mijn mailadres

Dit is wel een heel karige probleemomschrijving. Volgens mij staat er altijd in licht grijs een aanwijzing hoe je een nieuw bericht opstelt.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
bburgg wrote:

huub1963 wrote:
Hallo ik krijg geen emails meer binnen van ziggo op mijn mailadres
Dit is wel een heel karige probleemomschrijving. Volgens mij staat er altijd in licht grijs een aanwijzing hoe je een nieuw bericht opstelt.



Ik denk niet dat het gaat om een bericht opstellen, maar om het ontvangen van mail. Vraag is alleen of dat de mail van de site is of van Ziggo zelf??
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Willem-A wrote:
Ik denk niet dat het gaat om een bericht opstellen, maar om het ontvangen van mail. Vraag is alleen of dat de mail van de site is of van Ziggo zelf??

Zucht. Ik bedoel de tekst: Voeg zoveel mogelijk details toe waarmee het voor anderen eenvoudiger wordt om te reageren.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Moet je daarvan zuchten? Zo kwam het bij mij niet binnen. En dat men vaak de vragen kort stelt zijn we wel gewend...
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Willem-A wrote:
Moet je daarvan zuchten? Zo kwam het bij mij niet binnen. En dat men vaak de vragen kort stelt zijn we wel gewend...

Beetje opvoeden kan geen kwaad. Regel 14. https://community.ziggo.nl/over-onze-community-210/de-ziggo-community-huisregels-25530
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Die regels ken ik hoor. Maar die worden vaak niet gelezen. Ik vraag me nou alleen af of je moest zuchten om de korte vraag, of mijn reactie. Maar goed, ik vind beiden prima. Maar helaas zal je actie weinig effect hebben.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Huub,

Dat is niet zo mooi, maar zoals anderen ook al aangeven, wat meer informatie in je bericht is wel welkom.
Zo weten we nog niet echt waar het over gaat, heb je een antwoord op de vragen van Bert/Willem?

Gr,

Uitgelicht topic