Beste allemaal,
Ik heb een Samsung Galaxy S9. Ik heb een mail account aangemaakt op mijn telefoon (Imap).
instellingen staan goed. Ik kan namelijk wel mail ontvangen op mijn telefoon, maar ik gaan geen mail versturen. Via de Computer en laptop versturen en ontvangen werkt het wel, echter niet bij mijn Samsung Galaxy S9 Smartfone.
Tevens heb ik contact opgenomen met Ziggo om dit te bespreken, en ik kreeg iemand (vrouw) aan de lijn met het volgende antwoord; Het probleem ligt niet bij ons, het ligt bij samsung. Ik heb vervolgens nogmaals aangegeven, mevrouw het ligt ergens bij de instellingen. hoe kan ik dit probleem verhelpen. Zij gaf nogmaals aan dat het probleem bij Samsung ligt en dat ik contact moet opnemen met Samsung. Duidelijk te horen dat deze persoon (vrouw) geen verstand heb van ICT.
Instellingen betreft;
Inkomende server.
Imap.ziggo.nl
Beveiligingstype = SSL/Poort 993
Uitgaande server.
smtp.ziggo.nl
Beveiligingstype = TLS/Poort 587
Verificatie staat ook aangevinkt.
Wie o Wie kan mij helpen ?????